Tenk at

Veron

Glad i forumet
neste mnd er jeg og alle vi andre som har termin i slutten på mnd komt til dem 12 magiske ukene.
Herli og kunne si til seg selv at neste mnd kan vi si det til folk. hehe høres ikke så lenge ut :p
 
Om en drøy måned ja. 10.august er grensa mi. Men nå vurderer vi å fortelle det etter 9 fullgåtte, siden det er mer praktisk når vi er hos familien da, synd å holde det skjult og fortelle per telefon senere. Men vil jo samtidig ha vært hos legen til da... Litt dilemma :)
 
Dette kan jo være nedtellings-tråden til 12 magiske uker! :) Det er en stund for min del men såååå glad vi har sommerferie i mellom nå så kanskje får ukene bein å gå på? :p
4+3 uker igjen tror jeg! (3. august)
 
Bare 23 dager igjen til 26 juli, da er jeg 12+0 :)
 
Ja det skal bli så DEILIG!!! :) Kan knapt vente. Må bare prøve å glemme at jeg er gravid nesten, for tiden går så tregt at jeg holder på å bli gal i hodet mitt. Jeg er 12+0 den 28. juli :)

Jeg vurderer kaaanskje å bestille en privat UL til 23. juli f.eks.. Vi skal nemlig på gladmat-festivalen med alle vennene hans her vi bor den dagen. Så det frister veldig å fortelle det da. Både at vi skal ha barn, OOOOOG at vi er forlova - som kommer som en shocker for folk den og sikkert (skjedde på onsdag! var og fant ringer i går. iiiii :D :D ).
Er jo da uke 11 + 3 liksom. Så tenkte jeg at hvis jeg har en aller siste privat UL da, så vet jeg at ting er greit so far liksom. :)

Synes dere jeg er litt koko som vil ha enda en UL da, eller er det flere som vurderer noe liknende? =)
 
Ja det skal bli så DEILIG!!! :) Kan knapt vente. Må bare prøve å glemme at jeg er gravid nesten, for tiden går så tregt at jeg holder på å bli gal i hodet mitt. Jeg er 12+0 den 28. juli :)

Jeg vurderer kaaanskje å bestille en privat UL til 23. juli f.eks.. Vi skal nemlig på gladmat-festivalen med alle vennene hans her vi bor den dagen. Så det frister veldig å fortelle det da. Både at vi skal ha barn, OOOOOG at vi er forlova - som kommer som en shocker for folk den og sikkert (skjedde på onsdag! var og fant ringer i går. iiiii :D :D ).
Er jo da uke 11 + 3 liksom. Så tenkte jeg at hvis jeg har en aller siste privat UL da, så vet jeg at ting er greit so far liksom. :)

Synes dere jeg er litt koko som vil ha enda en UL da, eller er det flere som vurderer noe liknende? =)
Jeg skal på UL i uke 9 så skal jeg igjenn rett før uke 12:)
 
20 juli her;) men gleder meg mer til magen begynner å komme.nå har jeg vært i uke 8 og sett et bankende hjerte. Nå ser jeg bare dvask ut.
 
Jeg er ikke 12+0 før den 12.august, det er jo så lenge til :p
Tror nok at vi kommer til å fortelle det til familie og venner før den tid, vi begynner allerede å bli utålmodige.
 
15. august her.. Lenge å vente, men jeg har fortalt alle det da :p
 
Ja det skal bli så DEILIG!!! :) Kan knapt vente. Må bare prøve å glemme at jeg er gravid nesten, for tiden går så tregt at jeg holder på å bli gal i hodet mitt. Jeg er 12+0 den 28. juli :)

Jeg vurderer kaaanskje å bestille en privat UL til 23. juli f.eks.. Vi skal nemlig på gladmat-festivalen med alle vennene hans her vi bor den dagen. Så det frister veldig å fortelle det da. Både at vi skal ha barn, OOOOOG at vi er forlova - som kommer som en shocker for folk den og sikkert (skjedde på onsdag! var og fant ringer i går. iiiii :D :D ).
Er jo da uke 11 + 3 liksom. Så tenkte jeg at hvis jeg har en aller siste privat UL da, så vet jeg at ting er greit so far liksom. :)

Synes dere jeg er litt koko som vil ha enda en UL da, eller er det flere som vurderer noe liknende? =)
Gratulerer med forlovelsen også! :)

Jeg synes ikke du er koko! Jeg er 8+5 i dag, venter på time til tidlig ul (får sikkert ikke før uke 9 eller 10) og har bestilt privat ul 27/7 da er jeg 12+1 :p kanskje vi er litt koko begge to isåfall? :)
 
Back
Topp