Tenk at

Bkno5739662

Andre møte med forumet
i fjor på denne tiden var vi uvitende om våre nå 3-4mnd gamle babyer! Når fant dere det ut? Hvor lenge hadde dere prøvd? Jeg tok testen 9mai, 3 dager etter forventet mens. Jeg var i min 9 pp!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
10. mai her! Kjøpte test (bare for å utelukke det!) og treliter med rødvin. Rødvinen måtte kastes da kartongen ble rund som en ball! Haha..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
30.april. Var ikke planlagt å bli gravid, men merket veldig fort at brystene ble så ømme at de var dritvonde! Så da ble det en test(nr.hundreogpilogbue) og trodde jo den skulle være negativ som alle andre. Snakker om sjokk :D
 
Jeg husker ikke datoen, men i starten/midten av april. Husker at jeg var så dårlig på 17 mai ifjor. Men det gikk på andre forsøk;) husker at når mensen var 1 dag for sen ble jeg helt syykt kvalm!:p jeg kunne nesten time mensen på klokkeslettet:p så dagen etter tok jeg en test, og holdt på å besvime når det sto "gravid". Hehehe.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
21 mai tok jeg en test. Absolutt ikke planlagt, trodde pilla tulla med meg :p jeg fikk mensen 6.30 hver gang, plutselig kom den ikke, jeg var bekymret allerede 4 timer på overtid :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg mistet en spire i spontanabort 6 april ifjor, testet positivt på nytt allerede 22 april

Edit: eggløsning var 22 april, positiv test fikk jeg 2 mai

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Prøverør i april, 10 dager etter innsett av egg tok jeg test og den va positiv! Etter 2 år med prøving og 2 sa var d min tur :)
 
Jeg hadde ikke noen planer med å bli gravid, var ute på byen natt til 1. Mai, og ble aldri kvitt fyllesyken, så jeg skjønte at jeg var gravid. Dro til legen 7. Mai på min bursdag bare forå bekrefte :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
"Visste" at jeg var gravid i morgen for et år siden. 19. april ble eggene satt inn og to dager senere kom de første symptomene. Testet dag 9 og testen var svakt positiv. Fikk det bekreftet med blodprøve 2.mai på sykehuset.
 
Prøverør i april, 10 dager etter innsett av egg tok jeg test og den va positiv! Etter 2 år med prøving og 2 sa var d min tur :)

Det e så rart å tenke på... at vår lille øyensten ble til i kjelleren på kvinneklinikken, bergen...
 
18 mai tok jeg test. Jeg hadde kjempe vondt i korsryggen og nederst i magen 17 mai og VISSTE bare at det var en liten i magen da :D
 
Uff jeg husker ikke når jeg testet. Håper jeg har skrevet det ned et sted. Men visste at jeg var gravid på 17mai hvertfall.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
6 mai viste jeg det. Hadde bestemt meg for at om jeg ikke hadde fått mensen iløpet av den helgen skulle jeg ta en test - å den var positiv.

Sa det her om dagen at for ett år siden var mini virkelig mini ;)
 
Har pcos og fikk beskjed om at det kunne ta lang tid og evt at jeg trengte hjelp til å bli gravid.
Sluttet på p pilla i april å tok en test natt til 18 mai for å berolige mamma, men vips den var positiv, så det gikk veeeldig fort :)


Sendt fra iphone via bv forums app
 
Her slutta jeg med pillene i mars. Testa ikke før i mai en gang. Lille satt med en gang her til tross for en eggstokk.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi har gått gjennom mange ICSI/IVF-forsøk, Lykke er vårt 6.forsøk :)
Satte inn egg 29.april, positiv test 12.mai :) :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi "åpnet døren", for å kjenne litt på muligheten med beskjed om at dette kunne bli vanskelig og kanskje umulig, og ved første mulighet ble jeg gravid. 18 mai var testen positiv. Selv hadde jeg faktisk glemt muligheten fram til 17 mai... og var på ingen måte forberedt på det. Også var det tilogmed toeggede tvillinger på vei!!!
 
Jeg var ikke gravid enda i disse dager i fjor. Ble gravid 16.mai med fryseforsøk. Snuppa kom for øvrig 3 uker før så hun ble januar barn i stedet for februar :)

♡Maren 03.04.07 Henriette 12.01.14♡
☆taster fra telefon☆
 
Testet positivt 7 eller 8 mai tror jeg... :p Har glemte det litt. Gikk i hvertfall på fjerde forsøk!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp