tenk at

connie83

Forumet er livet
vi er inne i april mnd allerede.. og da er det bare mai mnd som gjenstår også er det våres føde mnd Gleder meg [:D][:D][:D][:D]

oj....nå satt jeg drua i halsen...så sannelig!! fikk litt ondt i magan her....[&:] så fort tida har gått!! - snart er det vår tur jo!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: TITTIN72

oj....nå satt jeg drua i halsen...så sannelig!! fikk litt ondt i magan her....[&:] så fort tida har gått!! - snart er det vår tur jo!!![:D][:D][:D]

nei huff må ikke sette drua i halsen [;)] he he.. ja tiden går sykt fort nå alså[:D]

Jippi!!!
Gleder meg så fælt til lillegutten kommer!! Tenk at det nærmer seg virkelig nå ja

Ja.. ganske så sprøtt synes jeg... Synes liksom ikke det er lenge siden de første her inne begynte å gå på rutine-ultralyden.. og nå er vi enda lenger!! ÅÅ SÅ deilig!! :)

Liker, liker, liker!!!

Oj..tida går fort..allerede i mai, kan det jo komme juni baby`r..Tida går kjempe fort.
Er vi klare allesammen?

jaa:-D Det blir kjempe kjekt :-D Gleder meg veldig til mai er over :-) da er det bare 10 dager igjen :-D[:D]

Må ikke si sånn, jeg liker å tro det fortsatt er lenge igjen [;)] samtidig som jeg veeeenter forferdelig på lillemann og sånn, men uff, gruer meg til vondtene[:'(]

Oj oj oj, ja der sa du det! Åååå, gleder meg, men har det samtidig ikke travelt. [:-]

ja sant det... Tida har gått fort denne gangen synes jeg.[;)]
Men jeg tenker mere og mer på at tenk om jeg føder før denne gangen også, da vil det snart bare være 6 uker til jeg føder... skremmende[&:]

Back
Topp