Tenk at jeg skal få bli mamma igjen:-)

Ønske_mamma

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Var på ul nr to i dag. Fått ekstra oppfølging pga MA tidligere i år. Var nervøs på forhånd selv om alt så bra ut forrige gang. Heldigvis ble det en veldig god opplevelse:-) fikk se et lite foster der alle strukturer er ferdig utviklet,helt fantastisk at det ser ut som en baby så tidlig:-) lå først helt stille med hendene opp mot munnen,men da gynekologen dytta litt så sprella det lille vidunderet som for å hilse på mamma:-) fikk også høre hjerteslag,og ble flytta tre dager fram. Tenk så heldig en kan være,kjenner at dette gjorde at jeg for alvor tør å glede meg så nå har jeg gått rundt som en strålende sol på jobb i dag;)

Sååå koselig! Var selv gjennom
MA i mai, så grugleder meg til neste ul om 14 dager! Håper jeg får like gode nyheter som deg! :-)

Det håper jeg også at du får! Skal krysse fingre og tær for deg:-) hvor langt er du på vei nå? Har du vært til ul tidligere i dette svangerskapet?

Takk! :-) er 9+2 idag. Var på privat ul 7+1 og så to bankende hjerter. Men denne gangen er jeg megakvalm, det var jeg ikke ved MA'n forrige gang, så velger å tenke positivt! Hvor langt har du kommet nå? Og kommet over det tidspunktet du mistet sist? Ikke at det er avgjørende, men det var noe med det, følte jeg... :-)

så fantastisk da :D

Takk! :) er 9+2 idag. Var på privat ul 7+1 og så to bankende hjerter. Men denne gangen er jeg megakvalm, det var jeg kke ved MA'n forrige gang, så velger å tenke positivt! Hvor langt har du kommet nå? Og kommet over det tidspunktet du mistet sist? Ikke at det er avgjørende, men det var noe med det, følte jeg... :)
Det høres jo lovende ut:-) også to da,så koselig:-) jeg er 10+3 i dag. Forrige gang ble det konstatert MA i slutten av uke 12,utviklingen hadde da stoppet mellom uke 7 og 8. Så føles veldig godt å ha kommet til uke 10 nå:-) når mistet du sist? Er også kvalm denne gangen,noe jeg ikke har vært tidligere,heller ikke med sønnen min. Så tar det som et godt tegn og er nesten glad for det:-)

Det høres jo lovende ut:-) også to da,så koselig:-) jeg er 10+3 i dag. Forrige gang ble det konstatert MA i slutten av uke 12,utviklingen hadde da stoppet mellom uke 7 og 8. Så føles veldig godt å ha kommet til uke 10 nå:-) når mistet du sist? Er også kvalm denne gangen,noe jeg ikke har vært tidligere,heller ikke med sønnen min. Så tar det som et godt tegn og er nesten glad for det:-)

Jeg var på reise med jobb når jeg begynte med bittelittlitt spotting og menssmerter i uke 8+4, i følge ul da hadde jeg gått slik i to til tre uker, for embryoet var knøttlite. Så spørs om hjertet i det hele tatt hadde begynt å slå. Fikk heldigvis utskrapning dagen etterpå, så det gikk egentlig veldig greit. Men blir jo veldig forsiktig nå, med tanke på å juble for høyt... ;-) :-/

Back
Topp