Tenk at det er vår tur... ♡

Har akkurat bladd meg igjennom mange sider med magebilder vi har lagt ut jevnt og trutt siden vi fant ut vi skulle ha smått :D Tenk så stolte vi var over de bittesmå kulene vi hadde på magen! Og vi lengtet sånn etter å få stor, fin gravidmage ♡
Vi har gått fra å frike ut i enten positiv eller negativ retning over to streker på testen, til å klage over kvalme og frykten for å miste. Dessverre synes jeg det var fryktelig mange som det ikke gikk bra med :( Men mange ble igjen, og humøret våres har skiftet fra pur lykkefølelse til hormonbomber som bare gråter, til å bli forbanna og til å bare le over miraklene våre. Vi ventet sårt på livstegn fra magen, og de aller fleste fikk det bekreftet i form av hjerteslag eller små spark ♡ Og da ble vi redde om det var for mye eller for lite sparking :P
Så fikk vi vite hvilket kjønn det blir, og noen skulle visst få dobbel lykke i denne omgang!
Magene vokser, og plutselig har det kommet mange babyer allerede, og vi lurer alle på hvem som er nestemann..

Jeg personlig lukket igjen fødebaggen med alt innhold pertentlig sortert. Alt er lagt oppi der med kjærlighet og forventninger til dagen som kommer om 5 dager! :) :) :) Jeg kan ikke tro det er bare 5 små dager som gjenstår til jeg får se lillesøster ♡ Dagene siden positiv test 10.januar har flydd forbi, men allikevel har de sneglet seg avgårde...

Ble litt emosjonell her, med tanke på alle oss som er så heldige å få oppleve å gå igjennom en slik tid, for så å få verdens vakreste gave til slutt :) Ikke alle er like heldige som oss ♡
Lykke til med innspurten jenter!! :D

Har akkurat bladd meg igjennom mange sider med magebilder vi har lagt ut jevnt og trutt siden vi fant ut vi skulle ha smått :D Tenk så stolte vi var over de bittesmå kulene vi hadde på magen! Og vi lengtet sånn etter å få stor, fin gravidmage ♡
Vi har gått fra å frike ut i enten positiv eller negativ retning over to streker på testen, til å klage over kvalme og frykten for å miste. Dessverre synes jeg det var fryktelig mange som det ikke gikk bra med :( Men mange ble igjen, og humøret våres har skiftet fra pur lykkefølelse til hormonbomber som bare gråter, til å bli forbanna og til å bare le over miraklene våre. Vi ventet sårt på livstegn fra magen, og de aller fleste fikk det bekreftet i form av hjerteslag eller små spark ♡ Og da ble vi redde om det var for mye eller for lite sparking :P
Så fikk vi vite hvilket kjønn det blir, og noen skulle visst få dobbel lykke i denne omgang!
Magene vokser, og plutselig har det kommet mange babyer allerede, og vi lurer alle på hvem som er nestemann..

Jeg personlig lukket igjen fødebaggen med alt innhold pertentlig sortert. Alt er lagt oppi der med kjærlighet og forventninger til dagen som kommer om 5 dager! :) :) :) Jeg kan ikke tro det er bare 5 små dager som gjenstår til jeg får se lillesøster ♡ Dagene siden positiv test 10.januar har flydd forbi, men allikevel har de sneglet seg avgårde...

Ble litt emosjonell her, med tanke på alle oss som er så heldige å få oppleve å gå igjennom en slik tid, for så å få verdens vakreste gave til slutt :) Ikke alle er like heldige som oss ♡
Herlig skrevet! Syns det har vært veldig greit med forumet her hvor man kan rase fra seg litt bekymringer og frustrasjoner :) og ikke minst dele lykkelige øyeblikk <3

Lykke til damer :)

Vi har gått fra å frike ut i enten positiv eller negativ retning over to streker på testen, til å klage over kvalme og frykten for å miste. Dessverre synes jeg det var fryktelig mange som det ikke gikk bra med :( Men mange ble igjen, og humøret våres har skiftet fra pur lykkefølelse til hormonbomber som bare gråter, til å bli forbanna og til å bare le over miraklene våre. Vi ventet sårt på livstegn fra magen, og de aller fleste fikk det bekreftet i form av hjerteslag eller små spark ♡ Og da ble vi redde om det var for mye eller for lite sparking :p

Touche!
Lykke til alle fine damer med den siste tiden!

Så vakkert skrevet, og så på kornet <3 Jeg ble helt rørt. Man trenger å stoppe et sekund og tenke seg om i innspurten, man stresser med modning, overtid og alt mulig. Jeg er redd for at jeg kommer til å savne alt dette en vakker dag..

Så herlig skrevet :) ja, nå er det vår tur, og tenk, vi lykkes hele løpet ut <3 nå får vi snart se de små som har lånt kroppen vår for å vokse seg store, og snart er gravid epoken over, og småbarnslivet begynner! Jeg har de siste dagene fått masse masse glede og behov for å kose meg med magen, gått opp for meg at jeg har kun få uker/dager igjen, og at tross i at jeg gleder meg masse til å se lillebror, så vil jeg være gracid litt til :) er 38 uker i morgen! :)

*snufs* Veldig fint skrevet <3 Tiden har virkelig flydd....

Så nydelig skrevet. Beskriver veldig godt prosessen vi har vært igjennom. Har vel aldri kjent på så mye følelser som jeg har gjort de ni siste månedene, og det vil nok bare fortsette når gullet er kommet til verden. Ønsker også alle lykke til i innspurten <3

Fint skrevet <3 fikk frysninger og måtte smile :D de siste dagene har jeg blitt veldig glad i magen, føler jeg kommer til å savne den litt. Men gleder meg så sykt til å møte den lille <3

Jeg kommer til å savne magen...mest sannsynlig er dette siste barnet...sukk :) Men jeg er så utrolig spent på hvordan hun ser ut, om hun er lik broren sin, hvilken personlighet hun har osv. Synes fremdeles der er rart å tenke på at noe så mikroskopisk som en eggcelle og en sædcelle kan bli til et MENNESKE! Hvordan går det an?? :p Og hun ligger helt klar i magen, helt ferdig vokst...
På mandag blir jeg tobarnsmor og det er skremmende og spennende på én gang!
Får hun grønne øyne som meg, lys blå som faren sin, eller brune som farfar? Gudameg...graviditet er jo bare starten! Selv om det føles rimelig altoppslukende ;)

Last edited:
Kjempe fint skrevet :) 37 Uker i dag, og syns den siste måneden har flydd av gårde. Og 3 uker igjen føles nå som ingenting, men også veldig lenge. Dette er min første, så er forberedt på å gå over tiden. Og har utsatt en del forberedelser så jeg har noe å gjøre på de siste ukene ;) :p Masse lykke til med innspurten alle sammen, håper dere får fine fødsler :)

Back
Topp