tenger synspunkter

Vanillatwin

Elsker forumet
vi sendte inn henvisning til prøverør i midten av februar. idag fikk vi brev. der sto det at di hadde motatt henvisningen og at det var 6 mnd ventetid. MEN.... DET Lå PAPIRER TIL ET ANNET PAR DER OGSÅ....!!!

på papirene til det "andre" paret står det at di ikke gir dem prøverør før hun går ned til bmi 32. og at dem kan kontakte klinikken når hun har nådd det.

på mine står det ingenting. men jeg har en bmi på mer enn 32....

tenkte jeg skulle ringe klinikken imorgen å si jeg har fått papirer til et annet par også..

hvordan hadde dere håntert dette??

OI, så rart.. og litt ekkelt, særlig for det andre paret.. Tenk om du hadde visst hvem de var, og de ville ha det hemmelig[:o]

Ville nok bare ringt sykehuset og fortalt det hele sånn det er. Regner med de svarer noe klokt da[:)]

temkte jeg skulle ringe sykehuset bare[:D][:D] men tenkte mer på det med bmi.. for brevet med MITT navn sto det ingenting om det. men brevet med HENNES navn sto det med penn vedsiden av at hun måtte gå ned te bmi 32. da "tenker" jeg at kansje di har skrivd det på feil brev??

hva trur dere??

Du får si ifra at du har en bmi som er høyere enn det, men har de ikke skrevet i søknaden vekt og høyde på deg? De gjorde det på meg, nemlig - sånn at de visste alt sånn før vi i det hele tatt ble vurdert.
Kanskje hun andre har andre problemer i tillegg som gjør at hun MÅ gå ned litt? [8|]

Du får nesten bare ringe og høre[;)]
Vet ikke hva mer man kan gjøre, og ikke kjenner jeg til disse reglene med bmi heller..

[:D]jo di tok høyde og vekt og klinikken er klar over at jeg har bmi på over 32.. hmm.. får høre med dem imorgen..[:D]

takk for svar[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

OI, så rart.. og litt ekkelt, særlig for det andre paret.. Tenk om du hadde visst hvem de var, og de ville ha det hemmelig[:o]

Ville nok bare ringt sykehuset og fortalt det hele sånn det er. Regner med de svarer noe klokt da[:)]

sign. Ca det samme skjedde med meg: eg var på apoteket i bygda for å hente puregon osv. Fekk då puregonen til ei anna i bygda som eg veit kven er. Det er jo faktisk enno verre. For no veit jo eg at ho driv med prøverøyr... Apotekaren vart veeeldig stressa når eg påpeika at det der ikkje var mitt navn. Må vera fælt for dei å gjera slike tabbar! Men klart det kan skje den beste, sjølv om det ikkje skal skje! Det er mennesklig å feila heiter det jo....

Back
Topp