Tenerife

Kvitre

Forumet er livet
får ikke åpnet tråden din, men har ikke vært på tenerife heller, så hadde vel ikke vært til stor hjelp[:)][8D]

ORIGINAL: Black Beauty

får ikke åpnet tråden din, men har ikke vært på tenerife heller, så hadde vel ikke vært til stor hjelp[:)][8D]

Sånn, da tror jeg den funker.
Har fått noen svar der nå, så spørs om det ikke blir turbestilling snart [:)]

Ja!
Jeg har faktisk bodd der.. :)

Det blir nok ikke det første stedet jeg bestiller tur med familien til for å si det sånn..
Det er dessverre ikke særlig pent der!

Hadde forsåvidt ikke dratt dit på ferie overhode, med unntak av sammen med den gjengen jeg bodde der med på reunion-tur..!

ORIGINAL: Cinnamon*

Ja!

Det blir nok ikke det første stedet jeg bestiller tur med familien til for å si det sånn..

Hadde forsåvidt ikke dratt dit på ferie overhode, med unntak av sammen med den gjengen jeg bodde der med på reunion-tur..!

Hehe, akkurat... Syns bildene jeg har sett ser så fine ut jeg, men da er det kanskje tatt de fineste stedene [;)]
Det kommer til å bli en bade- og strandferie.... men du vil likevel ikke anbefale det?

Vi har også vært innom Egypt-tanken, det er jo tross alt en stund til oktober, men så var det dette med matforgiftning/diare-greier da...

ORIGINAL: Kvitre

ORIGINAL: Cinnamon*

Ja!

Hehe, akkurat... Syns bildene jeg har sett ser så fine ut jeg, men da er det kanskje tatt de fineste stedene [;)]
Det kommer til å bli en bade- og strandferie.... men du vil likevel ikke anbefale det?

Vi har også vært innom Egypt-tanken, det er jo tross alt en stund til oktober, men så var det dette med matforgiftning/diare-greier da...

Jeg synes det er veldig turistifisert, med enormt mange høylytte (og gjerne dritings) briter og tyskere hvor enn man beveger seg.
Det er ikke et spesielt pent sted, men jeg har ikke vært der på ferie før da.. Kanskje jeg tenkte på det på en annen måte?

Stranden er en sort lavasand-strand.. Det er helt ok å bade der, men det ser ikke veldig "syden" ut med svart strand. Det gir et skittent inntrykk, selv om det nødvendigvis ikke er det!

Egypt er litt samme greiene egentlig. Et fattig land som har bygd opp et område for å se veldig pent ut..
Fordelen med Egypt er at vannet enn så krystallklart og vakkert, at strendene gir et veldig rent og pent inntrykk.
Snorklingen her er helt fantastisk..! Men igjen ikke så barnevennlig mange steder..

Har dere vurdert Fuerteventura, Corralejo?

Det er også en kanariøy, men her er det helt fantastisk vakkert.. Man får mer karibien følelse enn kanariøy..! :)
Rent, pent og ikke så mye briter/tyskere.

Ikke minst er det helt fantastiske strender.. :)

Fuerteventura

Tenerife:

Nei, har ikke vurdert det, men skal gjøre det nå [:D]
Fikk bare anbefalt tenerife, og da kikket vi mest på det. Har tenkt mye på det med de svarte strendene...

Noen fine steder på fuerteventura du anbefaler da? [:)]

ORIGINAL: Kvitre

Nei, har ikke vurdert det, men skal gjøre det nå [:D]
Fikk bare anbefalt tenerife, og da kikket vi mest på det. Har tenkt mye på det med de svarte strendene...

Noen fine steder på fuerteventura du anbefaler da? [:)]

Jeg var i Corralejo, bodde på Riu Oliva Beach eller noe.. Da var den stranden på bildet rett utenfor døra vår.. :)
Det er dessverre litt utenfor sentrumm, så det tok 5 minutter eller noe med taxi og komme seg inn.
Men det gjorde ikke noe..

Jandia har jeg hørt at skal være helt fantastisk også, men tror det er mere vind der. Det er jeg litt usikker på..

Du kan jo google litt og se, men jeg anbefaler virkelig både Corralejo og Riu Oliva..!!
Har kjempelyst å ta med mann og barn og dra ned i mai, men spørs om det lar seg gjøre..!

Her kan du kikke litt..

Vi bodde ikke på hotellet, men på sånn leilighetshotell som ligger 25 meter unna..

http://www.google.no/search?q=riu+oliva+corralejo&hl=no&prmd=ivns&lr=lang_no&sa=X&ei=2yN2TfieEoLDswbJ__XXAQ&ved=0CBwQuAE

Tror det het Riu Oliva Beach Apartmens eller noe..

Takk!! Nå har jeg litt å kikke på i kveld [:D]

Back
Topp