Tenårings bursdag

Junepie

Betatt av forumet
Tilgangsansvarlig
Marshmallows 2022
Har en tenåringsgutt på 13, det siste året har bursdagene til de i klassen hans begynt å bli lenger og lenger. Hva er «vanlig» ifh hvor lenge en bursdagsfeiring for 12-15-åringer varer?
Er det bare jeg som synes at 17-24 er for lenge?

Det var lenge! Og veldig seint? Tenker mellom 2-4 timer er ok? Med mulighet for at de nørmeste vennene kan være en time lengre om ønskelig.

Jeg hadde disco hjemme til utpå kvelden en gang. Kanskje rundt 22-23.

Herregud, nå følte jeg meg gammel. Disco :hilarious::hilarious::hilarious:

Ville latt en 13 åring styre litt selv, innafor trygge rammer selvfølgelig. Syns kanskje 17-24 var lenge. Hva skal de gjøre så lenge?:hilarious:

17 var vel kanskje litt tidlig, men 18/19 og til 22-23 er vel ikke så uvanlig. De spiser vel, skravler, ser film/spiller, hører på musikk osv, så tiden går unna. Var sånn når jeg var på den alderen hverfall.

13-åringene her holder som regel på til 22/22.30. Det går bra. En skal jo ofte hente også.
Evnt har de et par venner over på overnatting, så kjører de filmkveld eller noe sånt :happy:

Syns 17 var tidligt og til 24 var seint. De er ju 13 år. Hade sakt 18-22:p

Min har de siste åra hatt et eller to døgn…. :hungover:
de har lan da.. det duger visst bare hvis det varer mer enn 24 timer :bag:

Jeg hadde disco hjemme til utpå kvelden en gang. Kanskje rundt 22-23.

Herregud, nå følte jeg meg gammel. Disco :hilarious::hilarious::hilarious:

Det var så gøy! Jeg fortalte tiåringen min at da jeg var på hans alder hadde vi klassedisco der vi danset "seindans" på slutten. Han så på meg med ekte avsky i blikket :hilarious:

Det var så gøy! Jeg fortalte tiåringen min at da jeg var på hans alder hadde vi klassedisco der vi danset "seindans" på slutten. Han så på meg med ekte avsky i blikket :hilarious:
Det var veldig gøy! Med sånn discolys og hele pakka :hilarious: Sikkert skikkelig teit nå om dagen :hilarious:

Oi. Her har jeg vært vant med at man slutter med selskap før man blir tenåring..
Mi, som fylte 12 for litt over ei uke siden, feiret med sushi og kino med to venner..
Joda, vi var borte i nesten fem timer da, (med kjøring og alt), men.. ja :P

Synes dog det høres mer ut som en klassisk fest, ikke et ordinært bursdagsselskap. Men, til 24 høres sent ut uansett, synes jeg :P

Back
Topp