Tempurpute- oppdatert

Purpurea

Gift med forumet
Noen her som har det?

Jeg sliter så med å finne en pute jeg er fornøyd med. Har hatt 5 puter hittil i år. Tykke, tynne, harde, bløte, fjær, fiber.... you name it, jeg har prøvd det.

Men nå vurderer jeg virkelig tempurpute..

MEN jeg er en mage/side ligger og hvordan blir det da med en slik pute?

noen som vet hva det koster for en slik pute?

lenger ned

Var den pute jeg så på. Den første bølgede frister ikke helt.

Hvordam holder den formen??
Skjønner virkelig ikke hva jeg gjør om natta. Ødelegger virkelig alle puter jeg kommer i kontakt med.

Hva måtte du betale for de?

ELSKER min tempurpute!!!! tror den kostet ca 6-700 kr jeg, har den "bølgete" :)

*Lillamumi* skrev:
Var den pute jeg så på. Den første bølgede frister ikke helt.

Hvordam holder den formen??
Skjønner virkelig ikke hva jeg gjør om natta. Ødelegger virkelig alle puter jeg kommer i kontakt med.

Hva måtte du betale for de?

Ga vel 700kr pr stk på tilbud...

Nå har vi hatt våre i to år, og den er fremdeles like fin. Tips er å snu den innimellom, så får du brukt den litt mer jevnt om du skjønner.

Ringte svigermor som er fysioterapeut og en hun jobber med selger slike puter. Hun skulle snakke med henne og få med en pute hjem til lån.

Spent på hvordan natten blir fremover. Har ikke sovet en helt natt igjennom på 3 år, er rimlig sliten i hode. MAX 4 timer sammenhengende søvn og jeg trenger virkelig mer.

*Lillamumi* skrev:
Ringte svigermor som er fysioterapeut og en hun jobber med selger slike puter. Hun skulle snakke med henne og få med en pute hjem til lån.

Spent på hvordan natten blir fremover. Har ikke sovet en helt natt igjennom på 3 år, er rimlig sliten i hode. MAX 4 timer sammenhengende søvn og jeg trenger virkelig mer.

Vet hvordan du har det dessverre (før min tempurputetid.hehe)

Lykke til :)

Tanketrollet skrev:

*Lillamumi* skrev:

Vet hvordan du har det dessverre (før min tempurputetid.hehe)

Lykke til :)

Nå har jeg ligget på tempurpute over helgen og den er himmelsk og sove på.
I morgen skal jeg bort og kjøpe overmadrass til senga mi og bestille pute og overmadrass til min mann. De hadde bare 1 inne på lager.
Nå har jeg symphony puta, den som er firkantet og ser ut som en vanlig pute

Back
Topp