Tempur madrass

m@mm@ til 3 i mai

Glad i forumet
Har noen erfaring med tempurmadrass????? Jeg vurderer sterkt dette, pga ryggen og bekkenet mitt... [8D][:'(]

ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai

Har noen erfaring med tempurmadrass????? Jeg vurderer sterkt dette, pga ryggen og bekkenet mitt... [8D][:'(]
ikke jeg personlig,men mamma har brukt det for rygg å nakkesmerter, og hun var iallefall strålende fornøyd med den..[:)]

vil absolutt ikke anbefale det for bekkensmerter, for de madrassene er kjempetunge å snu seg i, og jeg har allerede problemer med vanlig madrass å få snudd meg i senga. De er blytunge de madrassene, men jeg er avhengig av tempur puta mi, den er med meg overalt [:)]

I en tempurmadrass så former kroppen seg etter madrassen og man ligger utrolig herlig..og det er veldig bra for ryggen.men det kan selvsagt være litt vanskelig å komme seg opp av den uten smerter...men det er uansett bedre med en slik madrass enn en vanlig madrass, da går man med vondt hele dagen pga hvordan du ligger, det gjør man ikke med tempur...der er det bare vondt å komme seg opp [:)] verdt alle penger som brukes.dessuten har man en seng ganske så mange år.... bruk penger på noe man er så masse i...synes jeg da

Fikk tempurmadrass på sykehuset pga smerter i ryggen. Var kjempedeilig!
Vurderer å kjøpe meg en å ha hjemme.

Takk for svar alle sammen. Det hadde jo vært verdt forsøket da? Hva koster slike??? Ei dame her som skal selge sin som   er ca 2 år gammel..

Back
Topp