Tempere

Her blir det først minipille uten så mye hormoner og deretter kobberspiral. Legen min nekter å sette inn spiral på 6 ukers kontrollen, da hun var redd for at livmoren ikke hadde trukket seg så godt sammen-dermed større sjanse for å perforere livmora. Tenkte jeg skulle høre med gynekologen her om dagen om hva hun mente om det, men med den gullfiskhukommelsen jeg har for tiden, så glemte jeg det. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her blir det kondom til vi hopper inni ny prøverunde...vil gjerne ha to tette, og siden vi brukte nesten to år på å få denne til å sitte + alder som kryper oppover, blir vi nok klar ganske kjapt igjen :smiley-angelic006

Her vet jeg ikke helt hva det blir, men tror det blir spiral.

Det er vel dessuten kun spiral eller minipille man kan bruke når man ammer?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg brukte hormonspiral fram til vi bestemte oss for å prøve å få et barn til. Hadde ingen problemer med det. Men om ikke det er anbefalt mens man ammer, så må jeg gjerne tenke på noe annet... Det må jeg jammen diskutere med legen min. For oss fungerer kondom svært dårlig, så ingen av oss vil det, i alle fall ikke over en lenger periode. Og jeg roter så mye med p-piller, så orker ikke ha ansvaret for det...Det må bli noe jeg slipper tenke på å ta eller gjøre hver dag.

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Hadde hormonspiral no før eg vart gravid, hadde hatt den i nesten to år! Ikkje lett å få den fjerna, enda med kikhullsoperasjon. Den hadde vandra og låg utanfor livmora, flaks at eg ikkje vart gravid! Mannen vil ikkje at eg ska bruke det meir, vil helst ikkje ha p-pille, muligens eg bruker minipille ei stund. Skal ikkje ha fleire barn, dette blir nr 3! ;)

Ipaden min <3

Her blir det kondom den første tiden. Vil gjerne ha nestemann innen 2 år så kommer ikke til å vente så lenge før vi kutter ut prevensjon, men tror både jeg og kroppen trenger å komme seg litt før vi setter igang med prøving.

Back
Topp