Temperament

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Merkes temperamentet hos ungene deres godt?
Her er det skikkelige protester når hun blir fortalt "nei" hihi[:D]

Her er det skikkelig temprament når han ikke får ting som han vil, eller om ting ikke skjer fort nok...Det er fullstendig krise!!

Når vi sier nei, bare gliser han og fortsetter med akkurat det samme....

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: Looney

Her er det skikkelig temprament når han ikke får ting som han vil, eller om ting ikke skjer fort nok...Det er fullstendig krise!!

bytt ut han med hun, så stemmer det ganske godt med oss! [:)]

Bra at det er flere som har det sånn da..... kan liksom begynne og lure noen ganger....

de siste ukene har han blitt rasende dersom jeg tar fra han noe eller han ikke får det som han vil. Hele ungen rister jo, og han hyyyyyler! Litt morro og [:D]

syns det er vanskelig jeg når det nå skal settes grenser. Virker som om det er tid for det nå. Men blir så lei meg inni meg når jeg ser at lillemor blir sint. Får trøste meg med at det må bli sånn ellers vil hun vel bli et lite behagelig barn som vil ha alt på sin måte hele tiden.

He he, her kommer furteleppa med en gang hun får et nei ja[:D]

Oh yes....her er det nok temperament ja! [8|] Å stelle henne er en kamp, skriker og hyler.
Hun ler av meg hvis jeg sier nei, men det snus fort til raseri når hun hun skjønner alvoret og blir "fratatt" morroa.[:@][;)] Men jeg gir meg ikke så lett så hun må bare hyle.....

Samme her....

å ja!!! Her om dagen da storebror tok en leke fra henne, kastet hun seg på låret hans og glefset til! Jammen godt hun ikke har tenner enda!!! [;)]

Ja det har kommet snikende her[:)][:)] Men prøver jeg og si nei så bare smiler hun til meg...Men vis hun har tatt ting hun overhodet ikke har lov til å leke med blir det skikkelig hyling når jeg fjerner det..Hu blir skikkelig sinna[:D]

Nei, hun er en tålmodig liten skapning. Men hun vet hva hun vil, hun er ikke redd for å ta noe fra Wanja hvis hun føler for det. [:)]

Haha ja det merker jeg ja [:D]

sånn er det her å. spesiellt når maten ikke kommer fort nokk inn i munnen, hehe.

ja, her er det ikke lite som skal til før alarmen går[:)] blir fort sinna, men det går som regel over ganske fort.. men kjenner det tærer på hormonene mine når han begynner.. blir ganslke så frustrert og irritert..

Back
Topp