Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lille N har begynt å kaste ting å le hunmen har dessverre ikke noen råd :/
Gutten min var sånn da han begynte. Sur og brelete på ettermiddagen. Han hadde litt problemer med starten, og det tok flere uker før han var tilpass. Jeg tenkte det kunne komme enten fordi han var trøtt og sliten (større aktivitetsnivå og mange å forholde seg til), eller fordi det hadde noe med tilknytningen å gjøre. Det at han ikke kun var med meg lenger, men at jeg leverte han fra meg.
Her gikk det i alle fall over etter en periode. Vi hadde en lang sommerferie nå da, og syns han viser litt av samme tegnene nå. Mer irritabel og selskapssyk på ettermiddagen.
Ingen store tips å komme med dessverre, men det er jo ofte faser som går over. Viktig å være tålmodig. Kanskje ha litt roligere ettermiddager i starten. Bruke tid, og vise at du er der.. Og når det gjelder raserianfall erfarer jeg at det beste ofte er å la de roe seg selv, i alle fall om de er utrøstelig. Men vise at du er der, og at de har et fang å sitte på![]()
Det er ikke uvanlig. Det er mye inntrykk, og dette skal de prosessere. De blir jo slitne de små, kanskje de ikke får så mye nærhet som de har hatt før.
Noen kan regelrett mistrives, noen stresser mye, noen er for tidlig i bhg. De aller fleste har nok en periode der de må lære seg å takle nye ting. Du kan kanskje spørre dem om hvordan det ser ut som om barnet takler det.