Temp på soverom...

Luckie

Elsker forumet
Det er 25 grader inne hos baby... vinduet står åpent og har stått oppe hele dagen...
Flere som har det varmt på soverommet? :banghead:

Det er 25 grader inne hos baby... vinduet står åpent og har stått oppe hele dagen...
Flere som har det varmt på soverommet? :banghead:

Her er det mellom 22-25 grader nå som sommervarmen står på, samme hvor mye det luftes. Har også en vifte.

Men husk å ha oppe døren også da å gjerne et vindu eller en dør på et annet rom på dagtid så kommer det mer gjennomtrekk, kanskje det hjelper, det hjelper litt hos oss:-)

Vi sover for det meste bare med undertøy/bleie evnt kortarmet boddy og med tynne pledd, helsetepper etc i varmen:-)

Vi samsover da forresten, så prøver å passe på også at baby ikke ligger klistret inntill oss så hun slipper å bli for varm av vår kroppsvarme:-)

Har varmepumpe som kjøler. 19 grader på soverommet hele natta. Kjempe deilig.

Har aircondition på rommet til lillegutt som vi skrur på når det er så varmt på rommet

Er varmt inne på soverommet dessverre :( har oppe verandadøra til soverommet hele døgnet, men hjelper ikke stort første del av natta. Blir mye bedre temperatur her siste del av natta.

Er nok mellom 22 og 25 grader på rommet vårt også. Sover i bare bleia, med et tynt ullteppe over seg, og det ser ikke ut til å plage han.

Ekstremt varmt på soverommet til eldstemann, så ifjor kjøpte jeg aircondition som jeg setter på i timene før leggetid. Hjelper godt, men det blir jo litt varmt igjen når jeg skrur den av når han legger seg, siden sola ofte fortsatt er oppe og står rett på vinduet hans..

Back
Topp