Temme hamster

Bkno1096682

Første møte med forumet
Hei

Jeg har nå hatt hamster siden sent november.
Jeg koser ofte med henne men får henne ikke tam.
Hun bare biter.
Har aldri fått holdt henne.

Hva kan jeg gjøre for å gjør henne mer tam?

Hamstre er nattdyr. Men dyr liker ikke å bli holdt med en gang uansett. Med både hamstre, kaniner og marsvin så har vi latt dem gå løs for at de skal komme selv og føle seg trygge. Hjalp med hamstrer til min søster. Hu hadde dem løsemidler på rommet sitt og de kom selv for kos til slutt.

Lenge siden jeg hadde hamster, men hadde alltid godbit i hånda om jeg holdt de og skulle håndtere de. Lot de gå løs og lot de komme til meg [emoji14] men jeg jukset med godbiten da :) endte med at de kom til meg for å få godis

Hamstre er nattdyr. Men dyr liker ikke å bli holdt med en gang uansett. Med både hamstre, kaniner og marsvin så har vi latt dem gå løs for at de skal komme selv og føle seg trygge. Hjalp med hamstrer til min søster. Hu hadde dem løsemidler på rommet sitt og de kom selv for kos til slutt.

Løsemidler? [emoji16]

Med alle hamstrene jeg har hatt har jeg alltid tatt de i hånda etter veldig kort tid. Tar de kun ut når de er våkne, vekker de aldri. Hadde ei som var veldig kosete. Med en gang jeg kom inn i rommet så løp hu til døra og ville ut. Sovna i henda mine opptil flere ganger [emoji4]

Back
Topp