Teminen min er flyttet

Mammatilei

Elsker forumet
fra 1 okt til 30 sept. Ringte Ullevål nå, og de sa at istedet for å bruke 1 dag i siste mens så skulle jeg bruke sprøyte start datoen...Og da endte jeg opp på 30 sept! Det betyr at jeg er 5 uker på vei i dag! Skal på UL 16 feb.. da er jeg nøyaktig 8 uker på vei!

Hmmm...

Masse masse gratulere heldige deg.....
kos deg masse masse...
Er så godt at man blir gravide unna for unna her.....

Gratulerer med 5 uker i dag[:)]

Tiden går nok fort fram til første ul[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Gratulerer med 5 uker i dag[:)]

Tiden går nok fort fram til første ul[:)]

16 februar blir en spennende dag!! [:)] Kos deg masse i svangerskapet! Klem

så utrolig kjekt og heldig som har fått den posetive bekreftelsen på at du her en spire i magen.. må si jeg er misunnelig.
Gratulerer med ny tremin

Så gøy...
Grattis med 5 uker[:D]

Tusen takk jenter!!
Det har ikke helt gått opp for meg ennå!
Men tok en test til i dag og den var fortsatt like POSITIV[:D][:D]!! Så må jo bare være sant[:)][:)]!!

Jeg ble sykmeldt etter samtale med fastlege i dag. Jeg blir veldig kvalm når jeg begynner å gjøre noe. Det går greit når jeg ikke gjøre noe[8D]...Jeg sa jeg helst ikke ville bli sykmeldt, men hun mente det var det beste så da får jeg høre på henne[8D]!!

Gleder meg masse til 16 feb, håper såå at vi får høre hjertelyden til lille Eggbert da[:)]

ORIGINAL: Nesing

Skjønte litt mer når jeg leste på det andre forumet her inne, "Gravid med ass.bef.". Det skriver du at datoen er dagen mellom uttak og innsett. Det er nesten det samme som det jeg skrev. Jeg fikk beskjed om at innsettsdagen er utgangspunktet, men det varierer fra klinikk til klinikk hvordan de beregner. En dag fra eller til spiller heller overhodet ingen rolle. Det viktige er å få bekreftet svangerskap og deretter bare kose seg fremover! [:)][:)]

Ja jeg forklarte meg litt dårlig her[8D]!!
En dag fra eller til har ikke så veldig mye å si nei...regner med at babyen kommer når den vil uansett[:)]!!! Gleder meg til ul, da kan jeg slappe mer av. Er veldig redd for at det ikke skal gå bra når jeg endelig er blitt gravid!!

ORIGINAL: *dreamer*

Ååh så herlig!!! Gratulerer sååå mye med 5 uker

Tusen takk vennen[:D]!! Er fortsatt litt uvirkelig for meg dette her[8|]...

Hvordan går stikkinga??
Sååå bra at kontrollen gikk bra i går[:)]!
Tenk at i neste uke er du nok ruger du også[:)]

ORIGINAL: Marje83

Hvordan går stikkinga??

Hihi, ja det tar nok litt tid før man klarer å innse at man er gravid[;)] Det blir nok mer virkelig når du skal på ul og får se et bankende hjerte Håper at kvalmen gir seg når du får slappet av litt. Du er uheldig som ble kvalm så tidlig[&o] Men det er kanskje deilig å kjenne på kroppen at noe skjer. Det er bra at du ble sykemeldt ihvertfall, selv om det kanskje er litt kjedelig. Det viktigste er at du har det bra, så Eggbert får det best mulig[:D]

Stikkingen går bra. Bortsett fra litt stikkinger i eggstokkene innimellom merker jeg ikke stort.
Jeg gleder meg kjempemye til å bli ruger! Håper så innmari at jeg kan følge etter deg[:D][:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Hvordan går stikkinga??

Hihi, ja det tar nok litt tid før man klarer å innse at man er gravid[;)] Det blir nok mer virkelig når du skal på ul og får se et bankende hjerte Håper at kvalmen gir seg når du får slappet av litt. Du er uheldig som ble kvalm så tidlig[&o] Men det er kanskje deilig å kjenne på kroppen at noe skjer. Det er bra at du ble sykemeldt ihvertfall, selv om det kanskje er litt kjedelig. Det viktigste er at du har det bra, så Eggbert får det best mulig[:D]

Stikkingen går bra. Bortsett fra litt stikkinger i eggstokkene innimellom merker jeg ikke stort.
Jeg gleder meg kjempemye til å bli ruger! Håper så innmari at jeg kan følge etter deg[:D][:D]

Jeg har faktisk gått å vært småkvalm siden uke 3...men har tatt seg opp nå[:'(]...Men får håpe det går over tidlig[:)]! Litt deilig er det, er det og trøtt heta som faktisk sier meg at jeg er gravid...Og to positive tester da!!!

Er et godt tegn at du kjenner litt stikking...da jobbes det[:)]!!
Vil at du skal følge meg jeg også, kan ikke beskrive følelsen av å se positive tester som jeg faktisk har tisset på... hihi!! Unner deg virkelig det[:)]

Det er skikkelig babyboom! Håper det smitter over på oss.
Gratulerer så mye, glad på dine vegne![:)]

Jeg har faktisk gått å vært småkvalm siden uke 3...men har tatt seg opp nå[:'(]...Men får håpe det går over tidlig[:)]! Litt deilig er det, er det og trøtt heta som faktisk sier meg at jeg er gravid...Og to positive tester da!!!

Er et godt tegn at du kjenner litt stikking...da jobbes det[:)]!!
Vil at du skal følge meg jeg også, kan ikke beskrive følelsen av å se positive tester som jeg faktisk har tisset på... hihi!! Unner deg virkelig det[:)]

Så slitsomt med kvalme sååå tidlig[:'(] Får håpe at det blir tidlig ferdig og! Satser på at det hjelper med en sykemelding[:)]
Åååh jeg gleder meg så innmari til å oppleve den følelsen[:D] Satser på at det bare er noen få uker til[;)]

Tenk,5 uker[;)]
jammen går det unna!!
blir spennende å se lille eggbert på UL[:D]

masse klemmer eLLa

Back
Topp