TEMA TIL BABYROMMET ;)

Sebastians`mamma

Forumet er livet
HAr noen tenkt å kjøre tema på barnerommet?
Det har jeg [:D] Skal lage prinse rom jeg!! he he. Med borg, liksom fakkel på veggen osv. Skal kjøpe meg sjablonger så jeg kan lage kroner på veggen [;)]

Tusen takk [:D] Så stilig da!!

det er så gøy med sånne ting...[:D] Jeg hakke tenkt så mye på det enda ber bare for meg olebrum jeg[;)]...men ellers er det meste av utstyr er allerede på plass i hus...har fått så masse av ei venninne som har en gutt på 1år...

I den nye ikea katalogen var det et veldig fint gutterom med havet og fisker som tema... Veldig fint! Flere som har sett på det?

Jeg har lyst til å lage "like" gutte og jenterom, men i hver sin farge/tema, men syntes ikke ikea hadde noe godt alternativ til jente...

Jentene har prinsesserom[:D]. Minstejenta ligger fortsatt på vårt rom[:)], men må snart flytte ut. Men før hun flytter inn på prinsesserommet skal eldstemann få eget rom i engelsk countrystil. Veggene skal males lys grønn, nesten hvite. Har en gammel seng med løveføtter, et gammelt skap med speildør og en gammel skrivepult som alt skal males benhvite. Hun er hektet på roser så jeg har kjøpt flortynne rosegardiner med rosa roser og der bladene har samme farge som veggene er malt i. Sengeteppet er i patchwork, naturhvitt og gammelrosa, med masser av rosestoff. Så fyller jeg på med puter i rosa og lysegrønt.

Gutten får ligge på vårt rom inntil jeg har motet meg opp til at han flytte på eget rom. Et ridderrom var ingen dum idè[;)]

Lurte på å fåtak i ein overhead og teikne/male anten mummitrollet eller ole brum på veggen!! får sjå..har ihvertfall ikkje tenkt at det skal vere så ekstremt "jentete" om dere skjønner.....MEN vi får nå sjå da[:)][:D][;)]

Det er også tøft med jungelrom da!!! Masse dyr og trær. det er jo også stimulerende for de små [:D] Er nå litt i tvil om det blir prins eller jungel. Hmmm. ..

Jungel høres kult ut [:D] Har også tenkt på sånn "hav"-tema - det må uansett bli noe som funker for begge kjønn, for vi skal male rimelig snart (siden vi kan er det like greit å få det unna, så alle avgasser får gasset fra seg lenge før rommet skal tas i bruk).

her blir det lenge til minsten får noe eget rom. Aleksander lå på rommet vårt til han var et år, og blir nok det samme nå! :)

Men minsten må dele rom med broren sin inntil videre! har ikke så stor leilighet! skal enten bygge på, eller så må vi flytte etter hvert! :)

Back
Topp