Tema Ole Brumm

twinanne

Forumet er livet
Lurer på Ole Brumm som tema på barnerommet, det er så mye fint å få.

Men er det helst for gutter eller er det nøytralt?

Hvor populært er Ole Brumm egentlig og aldersgruppen som digger Ole Brumm hvor gamle er de?

Da kan vi jo kanskje lage et nøytralt rom dersom dette funker for begge kjønn.

Kan brukes til begge kjønn [:)]
om du vil ha mer rosa, ja så bruker du bare mer nasse, mer gutt eks.tigergutt ting [;)]

ORIGINAL: Drømmefanger

ORIGINAL: Katstar

Med mindre oppussing er en hobby ville jeg ventet til ungen er litt større jeg, da er man blitt litt kjent og ser hva slags interesser barnet trekkes mot.... Spedbarn har jo meeeer enn nok med å bare se på hånda si! (eller din).

Jeg ser f eks nå at Anna er veldig opptatt av katter, hunder og kuer. Så tenker å male noen dyr på skapdøra hennes! :)

Alle mine søsken haaaatet Ole Brumm, så er kanskje en ide som Katstar sier å vente litt med å male på veggen om du ikke har oppussing som hobby ja.. Sånn i tilfelle barnet liker noe helt forskjellig.
Men jeg har sett sider hvor man kan kjøpe motiver som fungerer som en slags "tape" som man kan fjerne lett som bare det om man blir lei.. Det etterlater heller ingen merker når man fjerner de.

Skal ikke male på veggene , wallis er lett å sette på og fjerne igjen uten at det blir merker da, men veggene må males i en passende farge da. Det blir nok oppussing igjen når ungen begynner på skolen selvfølgelig, og da hvet de jo hva de liker også[:)]

Flott ide å dekorere litt på rommet. Men du bør tenke på at det ikke må bli for mye. Da er det lett for å bli mere stressende en fint. Også er det sikkert lett å bli lei.
Men ole brumm er vel nesten altid en sikker vinner, er det ikke det da?
Lykke til med oppussingen

Noah har olebrumm rom.. Der er veggene lyseblå og så har vi sånne klistremerker som vi kan fjerne om vi vil det[:)]

Back
Topp