telttur!

Majanne

Elsker forumet
ja, da har jeg og snuppa vært på teltur for første gang (første gang for henne altså)
 litt slit å komme seg til teltplassen da...hadde pakka feil og litt for mye å bære, men vi kom oss da frem til slutt! kunne vært litt varmere egentlig... var sammen med ei venninne og ungen hennes, og barna storkoste seg! kom seg ikke i seng før klokka 23! herlig å få være på stranda å leke så lenge ja! så grilla vi voksne kylling og marshmallows etter barna var lagt  
 en kjempe morsom opplevelse, og snuppa sov stort sett hele natten...var småvåken 2-3 ganger, men bare for å sjekke at jeg var der
 syns det var en kjempe artig opplevelse egentlig! men tenker at neste gang så drar vi en plass hvor det ikke er så langt å gå fra parkeringsplassen og til teltplassen!

Hørres ut som om du har hatt ein veldig kjekke tur å det e BRA:) Du e flinke som tar med deg Pernille på telttur:) Å gratulera såååå møje med overstått bursdag;)

har jo litt lyst å få til litt tradisjoner med snuppa er ikke sååå mye ute på turer å sånt ellers, men vi fant ut at vi måtte nyte finværet mens vi hadde det

tusen takk! så koslig at du husket på det!

Majanne skrev:

tusen takk! så koslig at du husket på det!

Lett for meg å huske den datoen

Back
Topp