Lirisi Forumet er livet jentene i juni13 11 Jul 2016 #1 Skal ut på tur med 3 små barn. 2-6 år. Er det noen med erfaring som kan hjelpe meg med hva som MÅ være med? Takker for tips
Skal ut på tur med 3 små barn. 2-6 år. Er det noen med erfaring som kan hjelpe meg med hva som MÅ være med? Takker for tips
bessie Elsker forumet 11 Jul 2016 #2 Mygg spary som eg glemte en gang som hadde vært godt og ha pga der vi var så var det så mye mygg og knott..
Mygg spary som eg glemte en gang som hadde vært godt og ha pga der vi var så var det så mye mygg og knott..
Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 12 Jul 2016 #6 Tynt ulltøy, er nå på vårt 19 døgn i telt og har 1 uke igjen. Barna på 11 mnd og 9,5 år sover i ull og veldig praktisk når det er dårlig Vær.
Tynt ulltøy, er nå på vårt 19 døgn i telt og har 1 uke igjen. Barna på 11 mnd og 9,5 år sover i ull og veldig praktisk når det er dårlig Vær.
Lirisi Forumet er livet jentene i juni13 12 Jul 2016 #7 Lista hittil er; Papir (tørke og doruller) Antibac Våtservietter Klær til allsalgsvær (tynn ull til pysj, tilfelle) Støvler Masse skift Håndkler Tidsfordriv (leker) Pressening (hvis regn) Stormkjøkken
Lista hittil er; Papir (tørke og doruller) Antibac Våtservietter Klær til allsalgsvær (tynn ull til pysj, tilfelle) Støvler Masse skift Håndkler Tidsfordriv (leker) Pressening (hvis regn) Stormkjøkken