Telling av dager

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann
Har eit dumt spm men starta og lure på det etter ultralyden på Torsdag [:)]
når ein tell dager kva tid kjem ein da over på ei ny uke? er sjølv 18+5 på vei i dag, er det 19uker da ved 18+6 eller 18+7, sønd eller mand? .
Det er bare ein vanlig UL ein skal på? nokon som veit kva vidare blodprøver ein skal ta, og er det lege eller jordmor som ordner det?
-frå undrande førstegangsgravid [:)]

man avslutter uken når man er (18)+6 dager... så hopper du over i uke 19 [:)]
Har du ikke tatt blodprøvene enda?

Har tatt nokre blodprøver ja, dei vanlige sv.skaps prøvene...men veit ikkje om ein skal ta fleire seinare i sv.skapet?

Okei [:D]
Nei, man tar ikke flere blodprøver hvis alt går etter "oppskriften"  (merkelig ordbruk [:D][:D])

oki, takk :)

hm.. eg har rh -, så eg skal vist ta fleire prøver iløpet av svangerskapet.. men kortid eller kor mange fleire veit eg ikkje..

Legen min tar den der`re katte/kjøtt blodprøven 3 ganger gjennom sv.skapet, hun....sitter heeeeeelt fast hva den heter!! Grrr!

Ukene går som nevnt over her, ja----18+6 blir 19 dagen etter :-) Begynner man på ny uke en onsdag f.eks, har man termin på en fredag :-)

ORIGINAL: Snickers

Legen min tar den der`re katte/kjøtt blodprøven 3 ganger gjennom sv.skapet, hun....sitter heeeeeelt fast hva den heter!! Grrr!

toksoplasmose???

Back
Topp