610
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå jar vi prøvd å si fra fler ganger. (Fatter ikke hvorfor jeg lar meg provosere..) men poenget er å ta et tall, en annen person neste tall, SÅ kan du ta et tall til... 622
Nå jar vi prøvd å si fra fler ganger. (Fatter ikke hvorfor jeg lar meg provosere..) men poenget er å ta et tall, en annen person neste tall, SÅ kan du ta et tall til... 622
Som jeg (og trådstarter) skrev tidligere (for ca 100 tall siden), er dette en lek inne på mappen leker. Men du må gjerne gå inn på dagbøker å lage deg en telletråd selv til tusen, om du vil. Men her er poenget å telle en og en, ikke flere etter hverandre. Det handler om lek og regelen til leken osv. Uavhengig er vi nå over 5000, så da kan vi i alle fall følge regelen. Som jeg skrev tilbake da: Unnskyld, det er ikke meningen å være viktigper. men jeg har alltid blitt så provosert av juksing - og nå er jeg hormonell i tillegg.Telletråden ble vel opprettet for å kunne raskere nå 5000 innlegg for å få skjult forum ergo er vi flere som har bidratt mer ellers ville det tatt mye lengre tid å få skjult forum.......
Som jeg (og trådstarter) skrev tidligere (for ca 100 tall siden), er dette en lek inne på mappen leker. Men du må gjerne gå inn på dagbøker å lage deg en telletråd selv til tusen, om du vil. Men her er poenget å telle en og en, ikke flere etter hverandre. Det handler om lek og regelen til leken osv. Uavhengig er vi nå over 5000, så da kan vi i alle fall følge regelen. Som jeg skrev tilbake da: Unnskyld, det er ikke meningen å være viktigper. men jeg har alltid blitt så provosert av juksing - og nå er jeg hormonell i tillegg.
Ok men dette har jeg dessverre ikke sett!