Teller ned..

Elisabethh

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Marsipanene 2019
❤ Aprilbarna19 ❤
Her telles det ned til 10+0, da jeg mista sist. Etter litt blingsing på appen som holder styr på mensen, i overføringa til graviditetsappen skjedde noe galt. Jeg trodde jeg var 5+3 i dag, men så er jeg 6+1 i dag! En uke nærmere første mål. Så blir uke 12 neste mål.

Flere som teller ned?
 
Teller også i herdig ned! 5+6 i dag :)
 
Åh så deilig at du hadde kommet lengre enn det du trodde :)
Det var veldig deilig. Må ha vært i en eller annen tåke. Skylder på trøttheten som kom tidlig. Hver uke jeg fortsatt er gravid er så deilig. Håper det går veien nå. Tror jeg skal ta tidlig ultralyd bare for å få litt ro denne gangen. :)
 
Jeg vet ikke hvor langt på vei jeg er, så teller ned til tul om 19 dager!:)
 
Det var veldig deilig. Må ha vært i en eller annen tåke. Skylder på trøttheten som kom tidlig. Hver uke jeg fortsatt er gravid er så deilig. Håper det går veien nå. Tror jeg skal ta tidlig ultralyd bare for å få litt ro denne gangen. :)

Krysser fingre for at det går hele veien denne gangen!:happy:
Jeg skal på tul, det ga meg hvertfall litt mer ro. Var du på tul forrige graviditet?
 
Derer er heldige som er godt på vei :)
Jeg er 4+4 idag, syns tiden snegler seg avgårde..
 
6+1 i dag, teller ned til TUL i uke 11-12, har ikke bestilt time ennå men tenker 12.12 er en fin dato å dra på, er da 11+0 som igjen vil si at jeg går inn i den 12. Uke:happy:
Hadde en tidlig sa/kjemisk graviditet sist mnd så er lykkelig for hver dag som går nå, håper virkelig det blir ett sommerbarn på oss:Heartred
 
Krysser fingre for at det går hele veien denne gangen!:happy:
Jeg skal på tul, det ga meg hvertfall litt mer ro. Var du på tul forrige graviditet?
Jeg var ikke på tidlig ultralyd forrige graviditet, men skal det denne gangen. Må få svar om at alt er i orden nå! Orker ikke bare å gå og vente! Syns forøvrig alle burde få tidlig ultralyd, kjipt å gå lenge og ikke vite. Jeg vil vite at hjertet slår og spira er i orden, orker ikke miste så sent som uke 10 igjen. Det var brutalt..
Har bestilt time, får om ca to uker.
 
Jeg var ikke på tidlig ultralyd forrige graviditet, men skal det denne gangen. Må få svar om at alt er i orden nå! Orker ikke bare å gå og vente! Syns forøvrig alle burde få tidlig ultralyd, kjipt å gå lenge og ikke vite. Jeg vil vite at hjertet slår og spira er i orden, orker ikke miste så sent som uke 10 igjen. Det var brutalt..
Har bestilt time, får om ca to uker.

Det er sånn jeg også tenker. At jeg gjerne vil vite at hjertet slår. Samtidig er det nesten enda mer brutalt om man mister etterpå. Men brutalt er det uansett. Mener også at jeg har lest et sted at om hjertet slår så er sjansen for sa ganske liten. :happy:
Jeg tenkte jeg skulle ringe å booke time etter jeg har tatt en ny test på torsdag (om jeg klarer vente), for da håper jeg den viser 2-3:happy:
 
Best å ikke telle det har jeg lært. For da går tiden utrolig sakte og man blir også litt engstelig...la dagene komme å gå lev normalt ikke lett men det hjelper litt ;-)
 
Back
Topp