Teller ned til ul

Neste avtalte ul er om 17 dager. Så får vi se om jeg holder ut så lenge da.

det blir 5 dager og 15 timer sånn ca :)

17 dager til tidlig UL, når jeg begynner på min 14 uke :)
Og 2 måneder til den ordinære UL :)

det blir 5 dager og 15 timer sånn ca :)

Hvordan har det vært på ULene som du har vært på? Hvor langt er du på vei? :) Jeg gru/gleder meg veeeldig til jeg skal om 2,5 uke til.. Jeg er i min 11 uke nå, og begynner akkurat på uke 14 når jeg skal på UL :)

Hvordan har det vært på ULene som du har vært på? Hvor langt er du på vei? :) Jeg gru/gleder meg veeeldig til jeg skal om 2,5 uke til.. Jeg er i min 11 uke nå, og begynner akkurat på uke 14 når jeg skal på UL :)
jeg får ofte ul pga vår situasjon som har vært. jeg har gruet meg til ul, men det har jo bare vært fint :) første var 5+2 sånn ca 6+3 i følge mensen men det er så vanskelig så tidlig. sist ul var på lørdag og da så jeg og hørte hjerte <3 når du er 14 uker så ser du mer enn mini baby :) jeg var 13 uker med lille N og det var mini baby :) <3

jeg får ofte ul pga vår situasjon som har vært. jeg har gruet meg til ul, men det har jo bare vært fint :) første var 5+2 sånn ca 6+3 i følge mensen men det er så vanskelig så tidlig. sist ul var på lørdag og da så jeg og hørte hjerte <3 når du er 14 uker så ser du mer enn mini baby :) jeg var 13 uker med lille N og det var mini baby :) <3

Ja ok :) Ja, jeg skjønte at du fikk ekstra oppfølging, og det er jo kjempe bra og betryggende for dere :) Ja, det er vel en mini baby da ja.. Er veldig spent og lurer også litt på hvor mye de kan se på UL i den tiden. Lurer også litt på om de allerede da kan se kjønnet feks, men vet ikke om jeg tørr å stole på det så tidlig uansett. Er selvfølgelig mest spent og interessert i å få vite om alt står bra til der inne og om alt er som det skal :) Lykke til videre i svangerskapet og håper alt går bra denne gangen :)

Ja ok :) Ja, jeg skjønte at du fikk ekstra oppfølging, og det er jo kjempe bra og betryggende for dere :) Ja, det er vel en mini baby da ja.. Er veldig spent og lurer også litt på hvor mye de kan se på UL i den tiden. Lurer også litt på om de allerede da kan se kjønnet feks, men vet ikke om jeg tørr å stole på det så tidlig uansett. Er selvfølgelig mest spent og interessert i å få vite om alt står bra til der inne og om alt er som det skal :) Lykke til videre i svangerskapet og håper alt går bra denne gangen :)
har riskosvangerskap tilegg til at jeg har vært utredet for habituell abort. verste var å miste storesøster uke 19 :( ja det er veldig godt :) kjønn kan man se men de kan ikke garantere noe så tidlig for det er faktisk en lov mot det :o det er noen stygge mennesker der ute som ikke vil ha barnet da ..... tusen takk for det <3 virker jo som alt er bra <3 bare dumme medisin som skremmer vettet ut av meg.... masse lykke til videre i svangerskapet du og :)

har riskosvangerskap tilegg til at jeg har vært utredet for habituell abort. verste var å miste storesøster uke 19 :( ja det er veldig godt :) kjønn kan man se men de kan ikke garantere noe så tidlig for det er faktisk en lov mot det :eek: det er noen stygge mennesker der ute som ikke vil ha barnet da ..... tusen takk for det <3 virker jo som alt er bra <3 bare dumme medisin som skremmer vettet ut av meg.... masse lykke til videre i svangerskapet du og :)

ååå så forferdelig trist og uheldig du har vært.. livet er ikke rettferdig :( Krysser fingrene for at alt går bra for deg og at alt er bra med den lille i magen :Heartred

ååå så forferdelig trist og uheldig du har vært.. livet er ikke rettferdig :( Krysser fingrene for at alt går bra for deg og at alt er bra med den lille i magen :Heartred
Ja :( tusen takk ❤️❤️❤️ unner ingen dette :/

Back
Topp