Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det blir 5 dager og 15 timer sånn ca![]()
jeg får ofte ul pga vår situasjon som har vært. jeg har gruet meg til ul, men det har jo bare vært fintHvordan har det vært på ULene som du har vært på? Hvor langt er du på vei?Jeg gru/gleder meg veeeldig til jeg skal om 2,5 uke til.. Jeg er i min 11 uke nå, og begynner akkurat på uke 14 når jeg skal på UL
![]()
jeg får ofte ul pga vår situasjon som har vært. jeg har gruet meg til ul, men det har jo bare vært fintførste var 5+2 sånn ca 6+3 i følge mensen men det er så vanskelig så tidlig. sist ul var på lørdag og da så jeg og hørte hjerte <3 når du er 14 uker så ser du mer enn mini baby
jeg var 13 uker med lille N og det var mini baby
<3
har riskosvangerskap tilegg til at jeg har vært utredet for habituell abort. verste var å miste storesøster uke 19Ja okJa, jeg skjønte at du fikk ekstra oppfølging, og det er jo kjempe bra og betryggende for dere
Ja, det er vel en mini baby da ja.. Er veldig spent og lurer også litt på hvor mye de kan se på UL i den tiden. Lurer også litt på om de allerede da kan se kjønnet feks, men vet ikke om jeg tørr å stole på det så tidlig uansett. Er selvfølgelig mest spent og interessert i å få vite om alt står bra til der inne og om alt er som det skal
Lykke til videre i svangerskapet og håper alt går bra denne gangen
![]()
har riskosvangerskap tilegg til at jeg har vært utredet for habituell abort. verste var å miste storesøster uke 19ja det er veldig godt
kjønn kan man se men de kan ikke garantere noe så tidlig for det er faktisk en lov mot det
det er noen stygge mennesker der ute som ikke vil ha barnet da ..... tusen takk for det <3 virker jo som alt er bra <3 bare dumme medisin som skremmer vettet ut av meg.... masse lykke til videre i svangerskapet du og
![]()

Jaååå så forferdelig trist og uheldig du har vært.. livet er ikke rettferdigKrysser fingrene for at alt går bra for deg og at alt er bra med den lille i magen
![]()