13 dager nå
Kommer til å bli mer aktiv etter hvert
Kommer til å bli mer aktiv etter hvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilI dag! Skikkelig nervøs :|
TakkMasse lykke til![]()
TakkSkal bli godt å bli ferdig (hvis alt er bra da), har gruet meg masse i mange dager allerede.
Skjønner det :/ jeg tar tester hver dag og sånn. Har hatt MA uke 6-7 2 ganger så er litt nervøs for det, men fikk ikke positive tester da før vi fant det ut. Nå er det klare positive testerTakkSkal bli godt å bli ferdig (hvis alt er bra da), har gruet meg masse i mange dager allerede.
Det går sikkert helt fint! Gleder meg til å høre hvordan det gikkGjerne oppsummering av hvor du var og om du likte stedet
![]()
Jeg tok test senest i går (6+4)Skjønner det :/ jeg tar tester hver dag og sånn. Har hatt MA uke 6-7 2 ganger så er litt nervøs for det, men fikk ikke positive tester da før vi fant det ut. Nå er det klare positive tester![]()

Håper alt er braTakk! Det er vel det mest sannsynlige utfallet jaOppsummering skal bli!
Jeg tok test senest i går (6+4)![]()
Oi, huff, trist å høre :/ Men da høres det ut som om det er annerledes denne gangen, så da krysser jeg fingrene for at alt gå bra nå!![]()
Jeg hadde en MA i uke 9 i slutten av august, så jeg er enda mer på tuppa nå enn tidligere![]()