Teller ned dager :)

Lykke'i'magen skrev:
Oki :-) men hvordan gjør man det da? 600 er ingen pris for å se at alt er greit :-)

Du må undersøke tilbudet der du bor. Jeg fikk høre om jordmoren jeg skal til gjennom kjente,og legen min (fra forrige gang jeg var gravid).

Har forstått det sånn at prisen kan variere fra 500 til 1500 avhengig av hvor i landet du bor

iseliten skrev:
Jeg skal om 8 dager. Se på hjertet. Blir stas. Lykke til alle sammen. Skjønner tiden går sakte :)

Masse lykke til til deg også :)

Hvorfor er det så mange som har så tidlige UL? Har ikke begynt å tenke på legetime engan, men er jo bare 5-6 uker på vei.. ikkeno å stresse med.. ;) men tror jeg må finne ut hva jeg ikke bør spise og sånn.. husker ikke hva.. bare at muggost og rakfisk ikke er bra.. :)

Lykke'i'magen skrev:
Oki :-) men hvordan gjør man det da? 600 er ingen pris for å se at alt er greit :-)

Du må rett og slett sjekke opp hvilken tilbud det er der du bor :) Jeg fikk høre om jordmoren her gjennom kjente og legen.

Prisen kan visst variere en del avhengig av hvor du bor. Lykke til :)

gullkua skrev:
Hvorfor er det så mange som har så tidlige UL? Har ikke begynt å tenke på legetime engan, men er jo bare 5-6 uker på vei.. ikkeno å stresse med.. ;) men tror jeg må finne ut hva jeg ikke bør spise og sånn.. husker ikke hva.. bare at muggost og rakfisk ikke er bra.. :)

Hihi :) Skjønner tanken :) Det er nok fordi det er mulig, eller for sånne som meg som har mistet er det en trygghet å få bekreftelse på at alt er som det skal ;)

Det er nok link her på BV om hva du bør spise eller ikke, ellers kan du gå på Matportalen og lese om hva som er anbefalt å holde seg vekke ifra når man er gravid :)

Takk for svar miss daisy, jeg var så heldig å få se lille babysen i dag, på kontoret til legen min ;-) I mitt tilfelle var jeg veldig mye syk og tok en del medisiner i prøveperioden og frem til jeg ble gravid, så ville bare se at alt stod bra til med mini :-)

Back
Topp