Teller ned dager :)

miss daisy

Forelsket i forumet
Bare 10 dager til første legetime og 17 dager til første ultralydsundersøkelse :) Gleder meg masse :)

Det kommer til å gå fort, og det kommer til å bli kjempespennende!!

Spennende!! Håper det går fort!

Føler det går mye fortere nå enn da jeg bestilte timene :) Og når man jobber i barnehage går ukene fort, så plutselig er det gått 2 uker :)

31 dager igjen til første legetime her. Haff, så lenge til! Tiden går sååå sakte! :-P

~Heffalumpen~ skrev:
31 dager igjen til første legetime her. Haff, så lenge til! Tiden går sååå sakte! :-

Får håpe du føler den går raskere etterhvert :)

miss daisy skrev:

~Heffalumpen~ skrev:
31 dager igjen til første legetime her. Haff, så lenge til! Tiden går sååå sakte! :-

ja virkelig! Nå går jeg nesten og teller timer! :-P

Spennende,det blir bra! Ikke lenge igjen:)

~Heffalumpen~ skrev:

miss daisy skrev:

~Heffalumpen~ skrev:

ja virkelig! Nå går jeg nesten og teller timer! :-P

Må ikke gjøre det ;) Da går det IALLFALL sent ;)

spennende, håper tiden går fort.
Eg har ikke bestilt time ennå..  men må kansje snart begynne å tenke på det.

Det kommer til å gå fort!
Har første legetime til tirsdag jeg, i uke 8 som sist.
Denne gangen har de ukene FLYDD, det gjorde de ikke sist da jeg var gravid for første gang

19 dager til ultralyd, full nedtelling her også 

Xeralt skrev:
Så spennende!! Det er 10 dager til legetime og 11 dager til ultralyd- gjett om jeg GLEDER meg:) Håper virkelig alt står bra til inni der:)

Lykke til :)

Imogene skrev:
Det kommer til å gå fort!
Har første legetime til tirsdag jeg, i uke 8 som sist.
Denne gangen har de ukene FLYDD, det gjorde de ikke sist da jeg var gravid for første gang

Her har det også gått mye fortere enn jeg ville trodd :) Jeg er 9 + 1 når jeg skal til første time :)

Maggi81 skrev:
19 dager til ultralyd, full nedtelling her også 

Blir spennende å høre om resultatet :)

Første legetime om 2 dager :-) men hvordan har dere fått ultralydtime før dere har vært hos legen? :)

Lykke'i'magen skrev:
Første legetime om 2 dager :-) men hvordan har dere fått ultralydtime før dere har vært hos legen? :)

Jeg har bestilt privat ultralydtime. Koster rundt 600 kr, men er verdt det for å se hvordan det går med nurket :)

Jeg skal om 8 dager. Se på hjertet. Blir stas. Lykke til alle sammen. Skjønner tiden går sakte :)

Back
Topp