Tellefontider

Loppa77

Elsker forumet
Marsmellows-15
Er det bare på Ullevål de kun har EN - TO timers telefontid hver dag? Jeg har flere ganger opplevd å enten sitte i nærmere en times telefonkø, og av og til har jeg ikke kommet gjennom i det hele tatt. Så utrolig irriterende!
I dag har de kun åpent mellom 11 og 12, og selvfølgelig har Telenor problemer AKKURAT nå så det ikke går an å ringe med mobil..
Hmm, har altså ikke fått avtalt oppstart av Progynova, men har begynt å spotte. Får jeg mensen før jeg får snakket med SH må jeg bare ta sjansen på å begynne..

Samme med Porsgrunn, de har telefontid mellom 12 og 14 hverdager. Men når det er sagt har jeg aldri venta særlig lenge på svar.

St.Olavs bruker automatisk telefonsvarer, også blir man ringt opp igjen. Skjønner frustrasjonen med å sitte i telefonkø :(

På Ullevål må man bare vente og vente.. Nå var det jo riktig nok ikke deres feil at det ikke gikk an å ringe i dag, siden Telenor har problemer, men da burde de vel ha utvidet telefontid i dag? Håpe, håpe:-)
Virker litt gammeldags å bare kunne nå dem på telefon i en så kort periode, synes jeg. Å sende epost eller kunne velge å bli oppringt hadde jo vært enklere!

På Riksen må man også vente rundt 1 time i tlf kø, men nå har de endelig startet med tilbakeringing. I tillegg så kan man nå dem på minjournal som kan være like effektivt...

Regner med at Ullevål vil oppgradere telefon-systemet sitt snart også? Man MÅ jo ha mulighet å nå dem liksom...

Back
Topp