Telle spark, app.

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Jeg kjenner knerten veldig godt på kvelden, og jeg leste en plass at man kunne godt sette seg ned i 10 min på kvelden og notere seg sparkene/ bevegelsene en kjente og bli kjent med barnets utvikling nå som h*n kjennes godt/ bedre. (Har også lest en burde gjøre dette når en legger seg, for en kjenner det bedre da, men sont er vel individuelt, kjenner h*n godt når jeg ligger på siden)

Jeg har en app med et slikt program, men den er amerikansk og masse knapper og dilldall,, mye unødvendig, så lurte på om dere søte jenter hadde en enkel app å anbefale?

Og om dere ha begynt å notere bevegelse dere også?

:-)

Har ikke funnet en jeg er fornøyd med selv. Men nå for tiden er det veldig regelmessig når det er bevegelse i magen så føler ikke jeg trenger å telle heller :p

Det er en sånn kick counter på den som heter im pregnant.

Huff, da hadde jeg ikke gjort annet om dagen :P :P

Det er en sånn kick counter på den som heter im pregnant.

Engelsk den å? Finner bare engelske... Jaja, de funker :-) takk

Fant en i går som en legger på magen, så får den med seg sparkene, testet og den funka, men fikk ikke lagret...

Engelsk den å? Finner bare engelske... Jaja, de funker :-) takk

Fant en i går som en legger på magen, så får den med seg sparkene, testet og den funka, men fikk ikke lagret...
Kult! Hva het den? Den er jo fin å bruke når man slenger seg på sofaen :) hvis du ikke får lagret så kan du jo prøve å screen shotte sluttresultatet?

Jeg søkte etter baby kick i app store :-)

På bildet så har jeg den øverste og nederste :-)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    95,1 KB · Visninger: 30
Back
Topp