"Tell trivselen"

suprAnirac

Forumet er livet
Tell trivselen er et sjema jeg fikk tildelt ved ul i uke 18. Det er et prosjekt som begynner når mor kommer i uke 28, hun skal da ta tiden på hvor lang tid det tar å kjenne 10 spark. Varer ut svangerskapet.
Les mere på: http://www.telltrivselen.no

Hvem er med av dere vordne juni-mødre?

Jeg er med.

jeg er ikke med(var kansje ikke det du spurte om heller[:D])

Æ e heller ikke med..
Korsen melde man sæ på det??

Hør med jordmora di, fastlegen din, gyn pol (der du va på ul) eller trykk på linken æ la ut, så får du dæ sikkert et sjema du å.

Æ begynt å tell i kveld.

Må nok høre med jordmora.. Fant ikke nå skjema på den sida. Skal te kontroll 4 april, så det e ikke så lenge å vente det da...

Jeg har fått det skjema,men det er bare en slags "prøve"undersøkelse som de på sør-øst landet får foreløbig sa legen til meg.

Det virket på jordmoren min som om at dette var litt omstridt. Ikke noe som var nødvendig å gjøre, men kunne gjøre det hvis vi ville. Har ikke begynt med det jeg, skulle eventuelt begynt ved uke 28.

Jeg er ikke med i den undersøkelsen,men er med i barn og mor undersøkelsen,tror den heter det..... er det andre som er med? 

Jeg fikk med meg den registreringa jeg også, men ville ikke være med å telle, da bebisen kan være veldig rolig til tider, eller nesten en dag, neste dag kan han være veldiig aktiv, tror jeg hadde blitt KJEMPE hysterisk hvis jeg hadde fulgt nøye med på spark og sånt....

Jeg er ikke med i den undersøkelsen,men er med i barn og mor undersøkelsen,tror den heter det..... er det andre som er med?

Jeg er med i mor barn undersøkelsen ja.

Jeg fikk med meg den registreringa jeg også, men ville ikke være med å telle, da bebisen kan være veldig rolig til tider, eller nesten en dag, neste dag kan han være veldiig aktiv, tror jeg hadde blitt KJEMPE hysterisk hvis jeg hadde fulgt nøye med på spark og sånt....

Enig, det er et godt argument for ikke være med ........

Jeg å er med i mor og barn undersøkelsen, med mine 2 barn.
Seff. er "tell trivselen" helt frivillig.  Og jeg har forståelse for at endel ikke vil være med.

ORIGINAL: Marihøne77

Jeg er med i mor barn undersøkelsen ja.

Jeg også, men Telltrivselen er nytt for meg. Ikke kommet i uke 28 enda, men skal ring og bestille meg ny jordmor-time. Blir vel om tre uker ca.

ORIGINAL: Flogå

Har begynt med 4 dager.. men så har jeg glemt det en stund.. en må huske det hver dag og det er ikke like enkelt hele tiden!

Nei det er ikke enkelt å huske det! Hvilke tidsrom teller du på?
Jeg teller engang mellom kl 20-22.

Har ikke fått sånn telle skjema jeg.... men så har ikke jordmoren jeg ringte ringt meg tilbake heller da...[:(]

i et eller annet blad eg har husker ikkje hvilket(kansje, gravid?), er der en repotasje om "tell trivselen" der var det flere innvendinger til dette. Forstod det slik at det kun var et prøveprosjekt. og at det kun var visse som fikk tilbud om å være med. har ikkje fått tilbud om noe slikt, trur kansje eg hadde blitt med om eg hadde fått tilbudet. men er med i mor barn undersøkelsen

Jeg er med i Tell trivselen, synes det er en god sak. Er med i Mor og Barn undersøkelsen også.

Er med i Mor og Barn undersøkelsen jeg.........

Foreløpig bare Mor og Barn undersøkelsen her også..

Til dere som er med på "tell trivselen" prosjekte, på sjemaet.. Ser dere et tydelig mønster i tiden det tar og telle sparkene? Hvilket tidsrom teller dere?

Back
Topp