teletubbies!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
Da er det herved påvist at di søte mindre innteligente vesena faktisk påvirker di små!

di gikk på tv tidligere å det ble helt rolig på gulvet...når det var slutt satte jeg på care beares å da ble hun utolmodig igjen!

så rota jeg frem teletubbies,å vips....nå sitter hun paralysert foran tv[:D]mens mamma kommer til å gå å nynne"tinkywinky,tipsy,lala,phooo"hele dagen[:D]

virker som alt annet blir for mye for henne rett og slett!

ser deres små på tv?

Her går det i Playhouse Disney...og Mikkes klubbhus....når det kommer på så gliser han og småler....og ja...nistirrer....[:D][:D][:D][:D][:D]

Favoritten her er TV2 junior på kvardagane, den som kjem rett etter frokostquiz[:)] Med dei pingvinane og lille brun bjørn[:D][:D] Når det går på tv`en nistirrar han, gliser og klappar i hendene[:)][:D]

ORIGINAL: Mayen80

Favoritten her er TV2 junior på kvardagane, den som kjem rett etter frokostquiz[:)] Med dei pingvinane og lille brun bjørn[:D][:D] Når det går på tv`en nistirrar han, gliser og klappar i hendene[:)][:D]

åja...de er oså favoritten her i gården....[:D]

Ikke veldig intressert nei

pingvinene er populære her i huset også[:D]

ORIGINAL: enit

Ikke veldig intressert nei

Favoritten her er byggmakker reklamen med han derre blå figuren[:D][8D]
Da ler han godt[;)]

den er favoritt her også[:D]
men snuppa så faktisk på askeladden sammen med sambo idag[:)]

hehe teleidiots ja, haaaaaaater`em sårt og inderlig! ble rimelig fed up av dem da jeg jobba på barnepass på treningssenter og noen av kidsa alltid sku se de forbanna filmene [:@][8D]
"a-ohh! jeg er totalt idiot i hue mitt og flyr rundt her med en støgg veske og en ball..." blah.

nope snuppa sekke på tv annet enn en fast film som viser opptak fra en av gangene på musikk fra livets begynnelse. hu blir alltid rolig av å se den filmen [:D] kjekt å plassere henne der like før vi stikker ut på formiddan og jeg fyker rundt og årner i stand siste greiene.

Trym liker Bananer i pysjamas, og morgen tv barnetv.
Han har sett teletubbis en gang, merket ikke noe spess da.
Men han liker REKLAME aller best [;)]

Back
Topp