telenor

x1xbøllefrøimagen

Betatt av forumet
er det flere som har problemer med telenor i dag? sambo er i bergen og skal oppereres i morgen, men får ikke kontakt. det blir bare feilsending av meldinger og den kobler seg ikke opp til internett.

Jeg har ikke telenor, har tele2 (med netcom dekning) men jeg har slitt som f med telefonen min i dag. Sitter på jobb og ringer kunder for å avtale møter, og plutselig får jeg ikke summetone mer, bare den klassiske beep-beep-beep før telefonen gir opp å ringe. Og de som ringer til meg, får beskjed om at telefonen min er av..!!! Har slått den av og på 3 ganger, tatt ut batteri og simkort, men no go. Til slutt lånte jeg en annen mobil og puttet simkortet inni der, og DA ville den samarbeide vettu. Utrolig frustrerende når man trenger telefonen sin.

Men du kan jo sjekke på telenors sider om de har noe driftsfeil, kanskje en mast som har røket. De bruker iallfall dritlang tid på å fikse sånne ting...

fant ingen ting hverken på sol vg eller telenor da jeg sjekket tidligere i dag. typisk at dette skjer når vi er borte fra hverandre og han skal oppereres[&:]

Har du forsøkt slå mobil av/på, ta ut batteri og simkort? Se om du kan låne deg en tlf og forsøke med den [:)]

Back
Topp