Telenor!!!!

VokserOGgror

Elsker forumet
ARGG nå blit jeg suuuur! Telenor har sperret min tlf pga en feil med nettbanken som gjorde at regningen ikke ble betalt. Kan ikke ringe til kundeservice med tlf når den er stengt, og kan heller ikke sende de mail pga de godtar ikke min mail adresse!!!???! HALLO [:@][:@] Har betalt regningen nå, så er helt teit at man ikke kan ringe de eller sende mail for å få den åpnet igjen. SINNA...sorry...måtte bare få det ut..

Her å har vi hatt problemer med de ja.... Fikk ikke trekt regninga på nettbanken, men det fikk vi ikke beskjed om, og ikke fikk vi purring.[:@] Men plutselig ble nettet og hustlf borte her...[:@] Sambo reiste i banken å bet regninga, men gikk ikke å fakse bet bekreftelse for å få åpnet igjen. Så gikk 3 dager uten nett og hustlf. [:@] Og sambo har hjemmekontor og er avhengig av nett...[:(]

Hadde endel krøll med telenor vi også, så vi bytta. Nå har vi fast telefon og internett via kabel tv og det fungerer bra.

idiot Telenor. En gang sa de at hvis vi bandt oss for enda ett år, så skulle vi få 1500kr avslag på regningen neste gang, jada...de bare skrev høyere sum på regningen, og latet som vi hadde brukt extra mye den ene mnd.. slik at regningen ble på omtrent samme beløp som vanlig, etter at de liksom hadde trekt fra 1500kr. Da jeg regnet sammen selv, så hadde de prøvd å snylte oss for de 1500kr.

Så slemt, å lure folk. Hadde bytta til et annet selskap jeg.

ORIGINAL: PION

Så slemt, å lure folk. Hadde bytta til et annet selskap jeg.

Jepp det skal jeg gjøre, i august...som er NÅ[:D][:D] Da går bindingen ut. JIPPI, takk og farvel til Telenor[:'(]

ORIGINAL: Linncecilie

idiot Telenor. En gang sa de at hvis vi bandt oss for enda ett år, så skulle vi få 1500kr avslag på regningen neste gang, jada...de bare skrev høyere sum på regningen, og latet som vi hadde brukt extra mye den ene mnd.. slik at regningen ble på omtrent samme beløp som vanlig, etter at de liksom hadde trekt fra 1500kr. Da jeg regnet sammen selv, så hadde de prøvd å snylte oss for de 1500kr.

Drittselskap. Byttet til one call jeg og regningene har gått ned fra 1500 til 500....
Og de 1500 gikk jeg også på, ble like dyrt uansett jo.... Tullefirma!!

har skifta til onecall jeg også, har vært så sinnsykt mye tull med telenor.. aaaargh!! *Heia OneCall*

ORIGINAL: PION

Hadde endel krøll med telenor vi også, så vi bytta. Nå har vi fast telefon og internett via kabel tv og det fungerer bra.

henger megpå denne jeg
Telenor suger

Har netcomkjempe fornøyd med de.

Back
Topp