Telenor VS OneCall!

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Nå slår telenor tilbake med 89,- kr ut året!
3500 sms hver mnd.
3500 ringeminutter hver mnd.
500 MB hver mnd.

(Pluss at man får 100 mms innkludert![:)])

Så da ble det brått telenor i stede for OneCall likevel [:D]

vedder ræva mi på at telenor blir dyrere etter disse to mnd er gått...[;)]Så her blir det OneCall..

Jaja ,har allerede betalt 199 for onecall, og det er jo litt siden[8D] 

Chess har 89,- ut året med fri bruk og 199,- etter nyttår med 500 ringemin, 500 sms, 500mb data og 10 mms inkludert[;)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

vedder ræva mi på at telenor blir dyrere etter disse to mnd er gått...[;)]Så her blir det OneCall..
Sign! Gikk over til onecall i vinter og angrer ikke et sekund.

telenor har vell bindingstid på sitt opplegg også...
har ikke en eneste god tanke om telenor!!

ORIGINAL: LilleKaisa

Chess har 89,- ut året med fri bruk og 199,- etter nyttår med 500 ringemin, 500 sms, 500mb data og 10 mms inkludert[;)]

Samme som tele2.. [8D]

ORIGINAL: *Fru H*

Jeg kommer uansett ikke til å bytte fra Onecall [:D]

Samme her.. Jeg tror jeg elsker onecall[8D]

One Call [:D]

Hatt telenor så lenge jeg har hatt mobil, og jeg angrer ikke på at jeg har byttet [:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

heheh samme tankene her å gitt[8|]

skiftet til one call for 2 år siden... og har ikke angret et sekund...

det beløpet som jeg betalte for meg i måneden på telenor, betaler jeg nå for meg og mannen min.. vi sparer nok noen par tusen i året nå... vi betaler maks 6-7 hundre kroner for begge i måneden - det hender at mannen min ringer til utlandet (foreldre - søsken ) noen ganger i måneden .. og det overskrider aldri det beløpet liksom...

ORIGINAL: slisabeth

Jeg skiftet til One Call når det tilbudet kom i høst, men jeg har problemer med at mms-ene mine aldri kommer fram, og når jeg ringer folk blir vi alltid brutt etter noen minutter.

ja det du sier ang. mms, jeg får aldri sendt mms nå, det skjedde rett etter at jeg gikk over til den nye gavepkakka[8|],jeg kunne sendt mms før, jeg var allerede kunde hos dem liksom, men noe skjedde etter overføring til gave/folkepakka

Vi skiftet til OneCall i sommer og har gått fra å ha regninger på 5-600 kr hver av oss hver mnd til rundt 100 kr hver. Det sparer vi masse penger på!!!
Gå for OneCall uansett!!

ORIGINAL: LilleKaisa

[:D]

Bedre deal før nyttår, i hvert fall! 500 mb er ikke så mye, så det kommer du til å bruke opp raskt med Telenor. Hos Chess er det 6 gb i mnd. [:)]

Back
Topp