Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lenekp
Vi byttet fra Telenor til Nextgentel. Er mye mer fornøyd nå. Fikk ikke like kjapp linje som vi betalte for hos Telenor, i tillegg så måtte vi betale for ruterene de gangene den har konket ut... Hos nextgentel er den gratis :)
ORIGINAL: nussnøff
ORIGINAL: FruTomor
Vi har og er ikke fornøyd.Får ikke det vi betaler for...elendig greier..
hmmm det er akkurat det vi sliter med der som vi er nå..... får under halvparten av linjen vi betaler for osv.... hadde håpet at telenor skulle være litt bedre[&:]
ORIGINAL: Snarl
Hadde jeg fått velge selv hadde jeg ikke rørt Telenor. Hos oss forsvinner netter et par min etter midnatt for så å komme tilbake ca 7 min over midnatt. Ikke hver dag, men ofte. Men neida, det er iiiiiingenting galt med Telenor, det må være oss. Det er bare det at vi ikke får noe internet inn til routeren, men Telenor kan vel ikke lastes for det? [8D][8|]
Hadde jeg fått velge selv hadde jeg ikke rørt Telenor. Hos oss forsvinner netter et par min etter midnatt for så å komme tilbake ca 7 min over midnatt. Ikke hver dag, men ofte. Men neida, det er iiiiiingenting galt med Telenor, det må være oss. Det er bare det at vi ikke får noe internet inn til routeren, men Telenor kan vel ikke lastes for det? [8D][8|]
hehe nei så klart det ikke er telenor sin feil[8D]
her påstår de at vi har 14mbit linje inntil modemet vårt...... vi får bare 3-4mbit utav modemet.... lurer på hvor resten blir av jeg[&:]
ORIGINAL: lilletrill
hehe nei så klart det ikke er telenor sin feil[8D]
her påstår de at vi har 14mbit linje inntil modemet vårt...... vi får bare 3-4mbit utav modemet.... lurer på hvor resten blir av jeg[&:]
Mulig det ikke er mulig med så høy hastighet inn til dere, og derfor ikke får mer. Men ringer du telenor, så sjekker de hvilken hastighet som er mulig til deg, og om du da betaler for for høy hastighet. Ikke for å være frekk, men det nytter jo i grunnen ikke å klage før du har sjekket det ut da.... Alle kan gjøre feil...til og med telenor [8D]
ORIGINAL: lilletrill
ORIGINAL: FruTomor
Vi har og er ikke fornøyd.Får ikke det vi betaler for...elendig greier..
hmmm det er akkurat det vi sliter med der som vi er nå..... får under halvparten av linjen vi betaler for osv.... hadde håpet at telenor skulle være litt bedre[&:]
Ring telenor, så måler de linjen for å se om dere får det dere betaler for.. ;)