telenor bredbånd

nussnøff

Gift med forumet
VIP
dere som har det er dere fornøyd? får dere linjen dere betaler for? 

Jeg har jobbet i telenor[;)]

dytt

Vi har og er ikke fornøyd.Får ikke det vi betaler for...elendig greier..

ORIGINAL: FruTomor

hmmm det er akkurat det vi sliter med der som vi er nå..... får under halvparten av linjen vi betaler for osv.... hadde håpet at telenor skulle være litt bedre[&:]

Vi byttet fra Telenor til Nextgentel. Er mye mer fornøyd nå. Fikk ikke like kjapp linje som vi betalte for hos Telenor, i tillegg så måtte vi betale for ruterene de gangene den har konket ut... Hos nextgentel er den gratis :)

ORIGINAL: lenekp

Vi byttet fra Telenor til Nextgentel. Er mye mer fornøyd nå. Fikk ikke like kjapp linje som vi betalte for hos Telenor, i tillegg så måtte vi betale for ruterene de gangene den har konket ut... Hos nextgentel er den gratis :)

hehe det er next gentel vi har nå så hvis de er bedre enn telenor så holder jeg meg langt unna[:D]

ORIGINAL: nussnøff

hmmm det er akkurat det vi sliter med der som vi er nå..... får under halvparten av linjen vi betaler for osv.... hadde håpet at telenor skulle være litt bedre[&:]

Ring telenor, så måler de linjen for å se om dere får det dere betaler for.. ;)

ORIGINAL: Snarl

Hadde jeg fått velge selv hadde jeg ikke rørt Telenor. Hos oss forsvinner netter et par min etter midnatt for så å komme tilbake ca 7 min over midnatt. Ikke hver dag, men ofte. Men neida, det er iiiiiingenting galt med Telenor, det må være oss. Det er bare det at vi ikke får noe internet inn til routeren, men Telenor kan vel ikke lastes for det? [8D][8|]

hehe nei så klart det ikke er telenor sin feil[8D]

her påstår de at vi har 14mbit linje inntil modemet vårt...... vi får bare 3-4mbit utav modemet.... lurer på hvor resten blir av jeg[&:]

vi har telenor her å e kjempe fornøyd har aldri hatt noe problemer med det.

med du kan sjekke hvor mye dekkning du har å hvis du har forlite kan du klage på det så trekker de fra regningen

Hadde jeg fått velge selv hadde jeg ikke rørt Telenor. Hos oss forsvinner netter et par min etter midnatt for så å komme tilbake ca 7 min over midnatt. Ikke hver dag, men ofte. Men neida, det er iiiiiingenting galt med Telenor, det må være oss. Det er bare det at vi ikke får noe internet inn til routeren, men Telenor kan vel ikke lastes for det? [8D][8|]

her påstår de at vi har 14mbit linje inntil modemet vårt...... vi får bare 3-4mbit utav modemet.... lurer på hvor resten blir av jeg[&:]

Mulig det ikke er mulig med så høy hastighet inn til dere, og derfor ikke får mer. Men ringer du telenor, så sjekker de hvilken hastighet som er mulig til deg, og om du da betaler for for høy hastighet. Ikke for å være frekk, men det nytter jo i grunnen ikke å klage før du har sjekket det ut da.... Alle kan gjøre feil...til og med telenor [8D]

ORIGINAL: lilletrill

Mulig det ikke er mulig med så høy hastighet inn til dere, og derfor ikke får mer. Men ringer du telenor, så sjekker de hvilken hastighet som er mulig til deg, og om du da betaler for for høy hastighet. Ikke for å være frekk, men det nytter jo i grunnen ikke å klage før du har sjekket det ut da.... Alle kan gjøre feil...til og med telenor [8D]

jo vi kan få opptil 20mbit inntil oss...... og når de tar målingen på våres linje så måler de den til 14 i modemet vårt.

Jeg har sendt mail til telenor tidliger og klaga for jeg mente jeg ikke fikk det jeg betalte for...testa linja og det var jo mye mindre enn det jeg skulle ha..men det var ikke noe de hadde planer om å ordne opp i...det var opp til 3500 de skulle gi meg..men jeg får max 2000..men må betale like mye[:@]
ORIGINAL: lilletrill

Ring telenor, så måler de linjen for å se om dere får det dere betaler for.. ;)

Back
Topp