SpennendeJobber i butikk nå, men er utdannet logistikkoppratør. også tar jeg fagskolen nettbasert.ååå, så morro da. I Bø eller?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeJobber i butikk nå, men er utdannet logistikkoppratør. også tar jeg fagskolen nettbasert.ååå, så morro da. I Bø eller?
![]()
Oja, moro da.SpennendeNei, på gvarv
![]()
Ganske forskjellig. Flere vondter og plager nå, og mye mer sliten. Men blir vel naturlig også nÅr man har barn i tillegg denne gangen. Pluss at magen er myye spissere denne gangen, har nok den typiske guttemagen nåOja, moro da.er svangerskapet ditt likt nå som med forje, eller er det litt forskjell?
![]()
Ja, kan tenke meg at du blir fortere sliten med en som allerede springer rundt.Ganske forskjellig. Flere vondter og plager nå, og mye mer sliten. Men blir vel naturlig også nÅr man har barn i tillegg denne gangen. Pluss at magen er myye spissere denne gangen, har nok den typiske guttemagen nå![]()
Plutselig er den stor og skikkelig rund skal du seJa, kan tenke meg at du blir fortere sliten med en som allerede springer rundt.morsomt at du ser forskjell på magene da.
syntes min bare ser slaskete ut enda jeg.
![]()
Ja, satser på det.Plutselig er den stor og skikkelig rund skal du se![]()