Noen fra telemark med termin i august her?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så moroJeg er.Notodden her.
![]()
når i august har du termin?Har termin 18august.Så moronår i august har du termin?
Jeg er fra SkienHar termin 18august.du da? Hvor i Telemark er du fra?
![]()
har termin 12augustJa veldig kjektSå morro.kort veg til sjukehuset da.
fått vite kjønn?
![]()
blir ei jente her, har du fått vite det?Uff ja, føler meg veldig heldig med 5min reise vei, er det første barnet ditt?Det tror jeg på. Lengda til sjukehuset er det som bekymrer meg en del.ja, her er det en liten gutt.
![]()

Ja, det er du da.Uff ja, føler meg veldig heldig med 5min reise vei, er det første barnet ditt?![]()
Ja førsteJa, det er du da.ja, er første min.
første din?
![]()
veldig moro
Ja, har handla endel men mangler vogn, sprinkelseng, kommoder og stelleprodukterSå absolutt.begynt å handle inn?
![]()
har du?Så morro.Eg bur i BøMorro at d er fleire fra Telemark her inne
Termin 11.aug.
Har vell bare vogn, stellebord, seng og leikegrinn.Ja, har handla endel men mangler vogn, sprinkelseng, kommoder og stelleprodukterflytter i mai så tenkte å handle sisterest i juni
har du?
Greit å ha det som er dyrest ferdig kjøpt daHar vell bare vogn, stellebord, seng og leikegrinn.mangler nesten alt resten.
![]()
har du kjøpt noe brukt?Så moroEg bur i BøMorro at d er fleire fra Telemark her inne
Termin 11.aug.
har faktisk bodd i bø litt jeg også! Har du fått vite kjønn på den lilleJa, mangler bare bilsete som er av det dyreste.Greit å ha det som er dyrest ferdig kjøpt dahar du kjøpt noe brukt?