Telefonterror??

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Er det noen her som blir plaget av telefonselgere??

I dag ble jeg plaget av ei fitte som ville prate om asyl-mottak og asylsøkere om jeg ville hjelpe osv.. Vi hadde et asyl-mottak i nærheten så jeg sjønte ikke helt med å sette opp ett nytt i nærmiljøet mitt når de kunne liksågodt bruke det gamle??? (!)
Så dum som et brød jeg var så prøvde jeg jo å få litt forståelse av samtalen å sjønne hva hun mente.. men da var jeg plutselig rasist og skulle skamme meg noe j***** og at dette måtte hun rapportere eller noe???

Hva sjer'a??  Det var jo tross alt hun som ringte med sjultnummer og trakkaserte meg??  Jeg håper virkelig at noen ringer meg igjen så jeg kan sjelle dem rikeligt loddrett ut.. Nei nå føler jeg at hormonene virkelig tar overhånd!!

Kan noen forklare meg hvordan jeg som har venninne fra ghana og eks-kjæreste som venn fra moldova er rasist??

Nå skal jo det være sagt at jeg er glad at asyl-mottaket nær der jeg bor er lagt ned fordi nå kan jeg la kaninene mine gå i utebur uten å frykte at noen fra der kommer og kakker dem i huet og hiver dem oppi gryta si!!! Men likevel lurte jeg kun på hva i all verden hun ville!???

Jeg sjønner ikke no'! [8|][8|][8|]  Hjelp?

for ei kjærring........[:@]
Vi har sperret tlf for tlfsalg, også tar jeg sjelden tlf hvis det er skjult nr.
I tillegg har jeg hemmelig nr.
Slipper heldigvis de der plagsomme folkene....

åh slik er kjempe iriterende,du kan liksom ikke gjøre så mye med det heller[:@] men hallo??hvem var hun å skjelle ut deg[8|][:@]

blir ringt vær dag,men gidd ikke ta den..e faens så irriteranes at dem ringe så tili..sett min på lydløs..har stengt for d på brønnøysundregistre men tar jo opp t 3 mnd..

jepp vi har også sperret tlf for selgere... Deilig!

Carina: *knis*...du har jo ingen tlf som selgerne kan ringe på...hihihihi

Det skulle da være unødvendigt å sperre mot sånt..
Dessuten kan de bruke postkassa..

Mormoren min har sperret sin tlf. men blir plaget opp og ned i mente med rente..
Jeg er fullt overbevist om at dette er et av djevelens små finurlige leketøy..

suprEspen Sier:
Telefon selgere har jeg reservert meg mot, men tjenestekontoret på jobben derimot, de har drevet med telefonterror i dag for å få meg til å jobbe overtid på min fridager denne uka....

ORIGINAL: carina82

suprEspen Sier:
Telefon selgere har jeg reservert meg mot, men tjenestekontoret på jobben derimot, de har drevet med telefonterror i dag for å få meg til å jobbe overtid på min fridager denne uka....

Bare be jobben din ringe på Carinas telefon, da får de ihvertfall ikke tak i deg! *knis*

(sorry Carina, klarte ikke la være å mobbe deg litt) 

Hey hey hey.. dette har jo utviklet seg til en ren og kjær mobbe-tråd av meg!! Snakk om kupping av tråd forresten!

Bare så det er sagt: Jeg er den stålte eier av hustelefon også! [:)][;)][:D]

Desverre er den også trådløs, så vi får se hvor lenge vi får beholde den...

åååhhh...[:@][:@][:@]
jeg blir så irritert når selgere å div ringer.
å de gir seg jo ikke før man tar tlf...

ORIGINAL: carina82

Hey hey hey.. dette har jo utviklet seg til en ren og kjær mobbe-tråd av meg!! Snakk om kupping av tråd forresten!

Bare så det er sagt: Jeg er den stålte eier av hustelefon også! [:)][;)][:D]

Desverre er den også trådløs, så vi får se hvor lenge vi får beholde den...

Sorry Carina og sorry Limaaa for at jeg kuppa tråden!
Men klarte ikke å la være.
Digger at andre er mer distre enn meg......[;)]

Rakk så vidt å lese gjennom denne tråden i stad før jeg gikk for å hvile. Det siste jeg tenkte før jeg sovnet var hvor utrolig ergelig det er når sånne duster ringer. Og tror dere ikke at det ringer en til meg når jeg har sovet bare noen min.? Skiftet nr. for ett års tid siden, og aldri blitt oppringt av selgere på det nye nr. Hater sånt......[:@][:@][:@]

Back
Topp