Telefonselgere

Ja jeg jobber (jobbet) som det..fikk grunnlønn på 10500 og 15% provisjon over det..snitt på 20.000 før skatt.. Er man drit flink tjener man veldig bra, har noen jeg jobbet med som har årslønn på over 1 mill.[:-]

Men trivdes ikke i jobben og er langtidssykemeldt..[:'(]

ORIGINAL: CHICKA©

ORIGINAL: Sicily

Tenk deg om.. Hva syns folk om telefonselgere? Hvis du føer du kan takle å få så mye drtt hver dag, go ahead. Det er en drittjobb med drittbetaling og ofte arbeidsgivere som oppfører seg som cowboyer på siden av loven. 

Du kødder nå ikke sant?
For det er ikke mange andre yrker folk "hater" ?
Om du virkelig er seriøs, så må jeg si du er forhåndsdømmende her...

Når JEG jobba som telefonselger møtte jeg masse hyggelige folk hver eneste dag.
Tror jeg hadde to samtaler jeg følte ble ubehagleig, og da har man egne måter og prosedyrer og takle det på. Blannet kunne vi sette de over til sjefene våre.
Jeg hadde GODT betalt, en ok høy fastlønn til å leve av i tillegg til provisjon.
Tjente alt i fra 15 000 til 25 000 utbetalt i mnd... Men enkelte såklate superselgere på gruppa mi hadde 40 000 enkelte mnd utbetalt liksom..
Og sjefene våre var IKKE cowboyer på kanten av loven. Langt i fra. Hærlige mennesker og har ALDRI jobbet i ett så godt arbeidsmiljø før...

Det du evt må tenke deg om er at det å sitte på telefon, en del støy, litt press og alltid nok og gjøre, det er en veldig psykisk slitsom jobb.

Og til deg Sicily... Tenk deg om før du uttaler deg da...
Kanskje du ikke hadde trengt og svare viss du ikke hadde noe og bidra med annen enn usakelig dritt?
`

Okeey....er nå enig med Sicily jeg da, og jeg har jobbet som telefonselger selv.

Tenk deg om.. Hva syns folk om telefonselgere? Hvis du føer du kan takle å få så mye drtt hver dag, go ahead. Det er en drittjobb med drittbetaling og ofte arbeidsgivere som oppfører seg som cowboyer på siden av loven. 

Var ikke det hun spurte om............

Jeg vet ikke svar på spm ditt, men håper noen kan gi deg det i stedenfor å svare med masse annet......

ORIGINAL: CHICKA©

Du kødder nå ikke sant?
For det er ikke mange andre yrker folk "hater" ?
Om du virkelig er seriøs, så må jeg si du er forhåndsdømmende her...

Når JEG jobba som telefonselger møtte jeg masse hyggelige folk hver eneste dag.
Tror jeg hadde to samtaler jeg følte ble ubehagleig, og da har man egne måter og prosedyrer og takle det på. Blannet kunne vi sette de over til sjefene våre.
Jeg hadde GODT betalt, en ok høy fastlønn til å leve av i tillegg til provisjon.
Tjente alt i fra 15 000 til 25 000 utbetalt i mnd... Men enkelte såklate superselgere på gruppa mi hadde 40 000 enkelte mnd utbetalt liksom..
Og sjefene våre var IKKE cowboyer på kanten av loven. Langt i fra. Hærlige mennesker og har ALDRI jobbet i ett så godt arbeidsmiljø før...

Det du evt må tenke deg om er at det å sitte på telefon, en del støy, litt press og alltid nok og gjøre, det er en veldig psykisk slitsom jobb.

Og til deg Sicily... Tenk deg om før du uttaler deg da...
Kanskje du ikke hadde trengt og svare viss du ikke hadde noe og bidra med annen enn usakelig dritt?

Enig m CHICKA© .. og det kommer alltid drit ut av hennes innlegg ..[:'(]

ORIGINAL: Kattepus

ORIGINAL: lykkeligmamman

grrr hater tlfsalg. fatter ikke at det er lov.. hvis eg trenger noe, drar eg til butikken for å kjøpe det. trenger ikke en tlf om det i min private hjemmetid..

Enig i at det er pes å få telefon hjemme i middagstid etc.. enn å selge ting til bedrifter må vel være bedre?

Til meg ringer de ikke bare i middagstider, neida, gjerne sånn kl 21 på kveldstid...

Back
Topp