Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Tenk deg om.. Hva syns folk om telefonselgere? Hvis du føer du kan takle å få så mye drtt hver dag, go ahead. Det er en drittjobb med drittbetaling og ofte arbeidsgivere som oppfører seg som cowboyer på siden av loven.
ORIGINAL: Kattepus
Tenk deg om.. Hva syns folk om telefonselgere? Hvis du føer du kan takle å få så mye drtt hver dag, go ahead. Det er en drittjobb med drittbetaling og ofte arbeidsgivere som oppfører seg som cowboyer på siden av loven.
Det var da voldsomt... Har du jobbet med det?
Nei, men kjenner mange som har. [;)] Også er jeg ganske involert i HK og møter derfor ofte folk som har dårlige erfaringer med det og får høre om alle bedriftene som er useriøse.Dessuten trenger man ikke rare forestilingsevnen for å se for seg hvordan man blir møtt på tlf med holdningen folk flest har til tlfsalg..
Nei, men kjenner mange som har. [;)] Også er jeg ganske involert i HK og møter derfor ofte folk som har dårlige erfaringer med det og får høre om alle bedriftene som er useriøse.Dessuten trenger man ikke rare forestilingsevnen for å se for seg hvordan man blir møtt på tlf med holdningen folk flest har til tlfsalg..
HK?
Du kødder nå ikke sant?ORIGINAL: lykkeligmamman
grrr hater tlfsalg. fatter ikke at det er lov.. hvis eg trenger noe, drar eg til butikken for å kjøpe det. trenger ikke en tlf om det i min private hjemmetid..
ORIGINAL: Kal-El
Noen her som jobber som det? Trives dere? Er det godt betalt? Hva selger dere?
Hva mine øyne leser: Noen her som har solgt sjelen sin? evt. inngått kontrakt med djevelen?
Har jo allerede eksempler i denne tråden på hvilken cowboy-bransje tlfsalg er.. [8D]ORIGINAL: Carine
stor forskjell om du selger til bedrifter eller privatpersoner. Telefonsalg til bedrifter tror jeg er mye enklere enn til privatpersoner. Jobber selv med salg, men er "uteselger", så ringer får å booke møtene eller close salgene. Elsker jobben min [:)] Masse hyggelige mennesker, og spennende dager. Men selvsagt STOR forskjell på hva du selger og til hvem du skal selge