ååh jeg er så dritt lei telefonselgere!! synes de ringer hele tiden!
hvis de bare hadde akseptert et nei, så hadde det vel vært greit. men synes hele tiden at jeg må diskutere å argumentere hvorfor jeg ikke støtter deres sak, eller hvorfor jeg ikke vil kjøpe produktet deres.. og det virker som noen prøver å gi meg skikkelig dårlig samvittighet og prøver å få meg til å føle meg som verdens verste menneske på denne jorda for at jeg ikke vil støtte saken deres, eller kjøpe et produkt av dem!![:@] er som regel høflig og grei når de ringer, men i de siste har jeg rett og slett bare lagt på røret når jeg hører det er en selger, orker ikke de diskusjonene!
Sorry jenter, måtte bare få ut litt aggresjon her!!
hvis de bare hadde akseptert et nei, så hadde det vel vært greit. men synes hele tiden at jeg må diskutere å argumentere hvorfor jeg ikke støtter deres sak, eller hvorfor jeg ikke vil kjøpe produktet deres.. og det virker som noen prøver å gi meg skikkelig dårlig samvittighet og prøver å få meg til å føle meg som verdens verste menneske på denne jorda for at jeg ikke vil støtte saken deres, eller kjøpe et produkt av dem!![:@] er som regel høflig og grei når de ringer, men i de siste har jeg rett og slett bare lagt på røret når jeg hører det er en selger, orker ikke de diskusjonene!
Sorry jenter, måtte bare få ut litt aggresjon her!!