Telefonlås?????!!!!!!!

#Grusomme Gabriel#

Forumet er livet
Guttungen har klart det !!!!
Han har låst telefonen sin ...og husker ikke koden .
Altså, ikke opperatørlås ..men telefonlås ...

Hvordan kan vi klare å låse den opp igjen da ? uten den koden ??
Han aner ikke sier han , bare trykkte noen tall....
ja , han er 10 år og har tlf !!! Telefonen er sperret for internett og utgående samtaler. Han kan kun ringe til meg . I tilfelle noen lurte ....

På forhånd , tusen takk for hjelpen!!

Det er en Samsung GT-S5510

Da må du vel taste PUK-kode. Dersom du ikke har den liggende så kan du ringe operatøren.

ORIGINAL: Rada

Da må du vel taste PUK-kode. Dersom du ikke har den liggende så kan du ringe operatøren.

nei ,, du tenker på PIN kode ...
det er ikke den han ikke  husker .....Det er TELEFONLÅS.

Hjelper ikke med puk kode da ...
man kan prøve X antall ganger på telefonlåsen .....

.

ORIGINAL: #Grusomme Gabriel#

Du tenker på at han har klart å lage en sikkerhetskode for å bruke telefonen?

Jeg trodde du mente at han hadde klart å låse telefonen. Altså at han har tastet feil pin for mange ganger slik at telefonen låser seg. Vet ikke hva du skal gjøre jeg. Hadde nok kontaktet operatøren uansett. De vet det nok.

Er det nokia eller? noen har 12345 andre 54321 00000

Da må du nok se om det står noe lurt i brukerhåndboka, eventuelt ringe operatøren [:)]

Hvilken telefon er det forresten snakk om? [:)]

enten 0000 eller 1234 ;)

det er en samsung tlf

han har selv laget telefonlåsen og aner ikke hva han har gjort .... han visste ikke hva det var sa han , men innrømmet å ha tastet noe låsegreier ...
Når vi setter på telefonen kommer det opp " tast kode  4-8 siffer ....og de siffrene vet vi ikke hva er .. heheh
 har prøvd x-antall nummer nå .....

må vel gå an å jailbrake den eller noe ???

Du tenker på at han har klart å lage en sikkerhetskode for å bruke telefonen?

Jeg trodde du mente at han hadde klart å låse telefonen. Altså at han har tastet feil pin for mange ganger slik at telefonen låser seg. Vet ikke hva du skal gjøre jeg. Hadde nok kontaktet operatøren uansett. De vet det nok.

eg skjønte at det var det du tenkte på ...
gid det hadde vært så enkelt ....hmmmm....

det er en samsung tlf

han har selv laget telefonlåsen og aner ikke hva han har gjort .... han visste ikke hva det var sa han , men innrømmet å ha tastet noe låsegreier ...
Når vi setter på telefonen kommer det opp " tast kode  4-8 siffer ....og de siffrene vet vi ikke hva er .. heheh

Hvilken Samsung, ny - gammel?
Skal se om jeg finner noe lurt, men da må jeg vite modellen [:)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

det er en samsung tlf

Hvilken Samsung, ny - gammel?
Skal se om jeg finner noe lurt, men da må jeg vite modellen [:)]

er en samsung GT -S5510

hmm hvis han har laget den selv er det desverre ikke så mye å gjøre.... det er jo en sikkerhet... meen kanskje noen på samsung har noen gode tips...[&:][8|]

Trykk inn der du trykker inn nr når du skal ringe : #35*0000*16# å så trykker du på ringe knappen. 

opperatøren har vel ikke noe med det å gjøre i hvertfall.. mener det er sånn at kun eier (den som vet koden) kan fikse det. grunnen til at man lager tlf lås er jo i tilfelle den blir stjålet ol. så jeg tror ikke det er så enkelt å åpne igjen

ORIGINAL: PS.I Love You

Trykk inn der du trykker inn nr når du skal ringe : #35*0000*16# å så trykker du på ringe knappen. 

suuuuuuuuuuuuuupert
 tusen takk

hvordan visste du det ?? eller fant ut ??????

ORIGINAL: PS.I Love You

suuuuuuuuuuuuuupert
tusen takk

hvordan visste du det ?? eller fant ut ??????

Hehe.. trodde telefonen min hadde sperra folk så de ikke kunne sende sms til meg så fikk den just av Netcom duden jeg ringte til [8D]  så var bare flaksen det gitt [:D]

Jeg gjorde det en gang.. men det var min første mobil, type steinalder ericsson[X(]
Og det var 5 siffer, så vanskelig å sitte og taste 100.000 komboer..[:o]

snakket med butikken hvor jeg kjøpte den, og jeg kunne levere den inn der så skulle de åpne for meg, kostet et par hundre.
Vet ikke om det går an på nyere mobiler, rart hvis ikke. Har du noen tvilsomme kompiser, så kan de sikkert også hjelpe.[8D]

Jeg sendte min med samboeren til søstra mi så han kunne levere den for meg, men på kvelden hadde han en kompis på besøk som satt og prøvde masse ulike komboer, og fikk jackpot![:D]

Back
Topp