Telefon-selgere.....!!!

snuppa08

Glad i forumet
ÅHR,jeg blir så forbanna!!!! Di har ringt sikkert 10 ganger fra no sånn naturprodukt tull,å påstår at jeg har vært kunde der,så nå tilbyr di bla bla bla.... Je hr ALDRI hatt ett naturprodukt i huset,har aldri handlet noe derfra, har sagt det til di alle gangene på en fin måte, å bedt di slette meg fra lista...

Men i dag ringte di søre meg igjen, å jeg eksploderte!!!![:@][:@][8D][&:][>:]

Sa at nå fikk det f*en meg være nok,jeg har bedt dere slette meg ørten ganger,så vær snill å gjør det!! jeg har aldri bestilt det du sier... da sier mannen i andre enden,at JOOO det hadde jeg... Nei vettu hva svarte jeg,JEG vet forbanna godt hva jeg har hatt i mitt hus å ikke!!! Tror du ikke jeg vet det litt bedre enn deg?? Han svarte, Nei, for det hadde jeg!!![8|] DUST!!!
Sa til han at di kunne prøve seg å ringe ei gang til!!! åsså la jeg på!!!

Er det mulig???

GRRRRR[:@][:@]

Dagens utblåsning[:D][8D]

ORIGINAL: jeanette22

ORIGINAL: snuppa08

ÅHR,jeg blir så forbanna!!!! Di har ringt sikkert 10 ganger fra no sånn naturprodukt tull,å påstår at jeg har vært kunde der,så nå tilbyr di bla bla bla.... Je hr ALDRI hatt ett naturprodukt i huset,har aldri handlet noe derfra, har sagt det til di alle gangene på en fin måte, å bedt di slette meg fra lista...

Men i dag ringte di søre meg igjen, å jeg eksploderte!!!![:@][:@][8D][&:][>:]

Sa at nå fikk det f*en meg være nok,jeg har bedt dere slette meg ørten ganger,så vær snill å gjør det!! jeg har aldri bestilt det du sier... da sier mannen i andre enden,at JOOO det hadde jeg... Nei vettu hva svarte jeg,JEG vet forbanna godt hva jeg har hatt i mitt hus å ikke!!! Tror du ikke jeg vet det litt bedre enn deg?? Han svarte, Nei, for det hadde jeg!!![8|] DUST!!!
Sa til han at di kunne prøve seg å ringe ei gang til!!! åsså la jeg på!!!

Er det mulig???

GRRRRR[:@][:@]

Dagens utblåsning[:D][8D]

Be dem å slette deg !! De er pliktet til det når du sier ifra !! Det jeg gjør når jeg ringer til folk å dem sier det !!

Har bedt dem gjøe det 10 ganger!!! GRRR!!!!![:'(]

Det er da det er greit med hemmelig nr[:D][:D]

Du kan reservere deg på brønnøysundregisteret.no, det har jeg gjort og sluppet den plagen ..[;)]

Du kan reservere deg på brønnøysundregisteret.no, det har jeg gjort og sluppet den plagen ..

Ja, men jeg tror det er noe sånt som at om man har vært kunde tidligere, gjelder litt andre regler, og de der eier jo tydeligvis ingen skam...[:'(]

ORIGINAL: juliann

Du kan reservere deg på brønnøysundregisteret.no, det har jeg gjort og sluppet den plagen ..[;)]
ja det er fra brønnøysundregisteret tlf selgere får listene sine, å be en selger slette deg er ikke noe vits i, han kan ikke gjøre no med det, be heller om å få snakke med sjefen hans å hør om ikke han eventuellt kan sile listen de bruker. Ikke noe vits i bli sur/sint å forbanna, de gjør bare jobben sin og de kan ikke/har ikke anledning til å slette deg da navn og nr kommer automatisk opp hos de på pc skjermen.

Det er BARE di som ringer, for jeg har hemmelig nummer...
Men åssen i allverden di har fått tak i nummeret mitt det skjønnr jeg ikke....[8|][:'(]

Huff, mamma er ganske oppgitt for tiden ang. telefonselgere. Stefaren min gikk bort i juli, og hver gang de ringer å spør etter han, får mamma seg et lite slag i magen [:(]

jeg pleier å si " sørtrøndelag politidistirkt, du snakker med ***** "

det funker bra

Back
Topp