Tekstil til den lille

Hvor mange sett med dyne og pute kjøper dere?
Ett til seng
Ett til vugge
Ett til vogn
?
(Oppdager at jeg hadde skrevet veldig upresist. Dette var det jeg mente)
Jeg har kjøpt ei dyne i str 65×80. Men 2 sett sengetøy, sånn at jeg kan ha et inne og et i vogna. Og da har jeg et å bruke mens det andre er til vask.

Last edited:
Ett til seng
Ett til vugge
Ett til vogn
?

Hadde to dyner på 65x80. Det var kjekt med en i senga i 2.etg og en nede i 1.etg som ble brukt i vogn/vugge/sofa. Og én dyne på 80x100. Men dyna i senga ble bare brukt de to første ukene eller noe. Da ble det for varmt. Dyna nede ble mest brukt til å sove på i sofaen. Da det var tid for dyne igjen begynte han bare å sparke den over hodet. Vi brukte bare tepper og etterhvert sovepose/nattpose [emoji4]

Ett til seng
Ett til vugge
Ett til vogn
?

Vi hadde to, en "stor", 80*100 tror jeg, i senga. Synes det funket veldig fint at den var så stor, for da kunne vi stappe den ned mellom madrassen og senga i fotenden, og slapp at baby sparket den opp over hodet sitt.. Og så hadde vi den "vognstørrelsen" i dyne i vogna. Syntes det var greit å ha en dyne som kun var i vogna. [emoji4]

Tisselaken.

Har dere tisselaken i vugge?
Vogn?
Sprinkelseng?
Next to me?

Eventuelt når begynner dere å bruke tisselaken?

Ett til seng
Ett til vugge
Ett til vogn
?
Har kjøpt 2 dyner i 65x80 (til vogn og vugge) og 1 dyne i 80x100 til seng. Pute skal de ikke ha når de er så små :)

Back
Topp