Det har jegKlokken 5?? Nja, da har jeg ett bedre forslag: logg deg inn via nettleser og klikk på "alltid innlogget". Da er du automatisk inne ved slike problemer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jegKlokken 5?? Nja, da har jeg ett bedre forslag: logg deg inn via nettleser og klikk på "alltid innlogget". Da er du automatisk inne ved slike problemer![]()
Aha, da har jeg også gjort detKlokken 5?? Nja, da har jeg ett bedre forslag: logg deg inn via nettleser og klikk på "alltid innlogget". Da er du automatisk inne ved slike problemer![]()
Hadde vi klart å fått logget oss inn i systemet vårt så hadde vi såklart postet det på forsiden våres. Dette fungerte ikke. Ei heller fungerte det for meg å sende ut fellesvarsel til alle medlemmer her inne.
Derfor postet jeg flere steder på forumet, samt at det ble lagt ut informasjon på vår facebookside.
Klokken 5?? Nja, da har jeg ett bedre forslag: logg deg inn via nettleser og klikk på "alltid innlogget". Da er du automatisk inne ved slike problemer![]()
Det er det jeg var på nettleseren på mobilenKlokken 5?? Nja, da har jeg ett bedre forslag: logg deg inn via nettleser og klikk på "alltid innlogget". Da er du automatisk inne ved slike problemer![]()
Jeg lover at ingen blir kastet ut uten å ha fått både en og to advarsler. Samt en mail direkte i innboksen.Det er det jeg var på nettleseren på mobilenSå derfor fikk jeg med meg info her
Men vurderte sterkt å sende deg en mld Tamara for å høre om jeg var blitt kastet ut..
![]()
Det er godt å høreJeg lover at ingen blir kastet ut uten å ha fått både en og to advarsler. Samt en mail direkte i innboksen.![]()
Det er godt å hørePrøver så godt jeg kan å inkludere og engasjere meg
Du gjør jo en strålende jobb
![]()
Fnis... Det gikk hett for seg når jeg ikke kom inn. Ble svett i barten. Avhengig? Næææææjda!![]()