Tekniske problemer 20 april

Klokken 5?? Nja, da har jeg ett bedre forslag: logg deg inn via nettleser og klikk på "alltid innlogget". Da er du automatisk inne ved slike problemer ;)
Aha, da har jeg også gjort det :) Takk for tips ;)

Hadde vi klart å fått logget oss inn i systemet vårt så hadde vi såklart postet det på forsiden våres. Dette fungerte ikke. Ei heller fungerte det for meg å sende ut fellesvarsel til alle medlemmer her inne.
Derfor postet jeg flere steder på forumet, samt at det ble lagt ut informasjon på vår facebookside.

Jeg klarte å lese fra forumappen selv om jeg ikke fikk logget inn og fikk heller ikke skrevet noe :)

Klokken 5?? Nja, da har jeg ett bedre forslag: logg deg inn via nettleser og klikk på "alltid innlogget". Da er du automatisk inne ved slike problemer ;)

Problemet startet mellom 4 og 5 en gang. Kom ikke inn selv om jeg er alltid innlogget, fikk bare beskjed om at bruker ikke eksisterte både på pcen og på appen.

Det er det jeg var på nettleseren på mobilen :) Så derfor fikk jeg med meg info her :) Men vurderte sterkt å sende deg en mld Tamara for å høre om jeg var blitt kastet ut.. :o

Det er det jeg var på nettleseren på mobilen :) Så derfor fikk jeg med meg info her :) Men vurderte sterkt å sende deg en mld Tamara for å høre om jeg var blitt kastet ut.. :eek:
Jeg lover at ingen blir kastet ut uten å ha fått både en og to advarsler. Samt en mail direkte i innboksen. ;)

Fnis... Det gikk hett for seg når jeg ikke kom inn. Ble svett i barten. Avhengig? Næææææjda! :P

Kjente abstinens men L tok seg av det problemmer. Når bv funker sover L til tidene sine også:)

Back
Topp