Tekniske problemer 20 april

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei alle sammen! En av våre underleverandører har problemer med datalinjene sine i dag, og derfor er det ikke mulig å logge seg på forum, apper eller min side nå. Vi håper dette løser seg raskt. Tommel opp for gutta som jobber på spreng for å fikse feilen!

Akkurat samme som deg Klatremus :p

Flinke gutta, heia heia :)

Hjelper ikke så mye å skrive det her når man ikke kom inn :P
Kunne vært en ide og lagt den informasjonen på forsiden av BV

Haha... Så dette nå, når jeg først kom inn :p ble noen tastefrie timer i dag tidlig ja ;)

Ble stresset og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da appen nektet meg å logge inn :(

Hjelper ikke så mye å skrive det her når man ikke kom inn :p
Kunne vært en ide og lagt den informasjonen på forsiden av BV

Hadde vi klart å fått logget oss inn i systemet vårt så hadde vi såklart postet det på forsiden våres. Dette fungerte ikke. Ei heller fungerte det for meg å sende ut fellesvarsel til alle medlemmer her inne.
Derfor postet jeg flere steder på forumet, samt at det ble lagt ut informasjon på vår facebookside.

Hadde vi klart å fått logget oss inn i systemet vårt så hadde vi såklart postet det på forsiden våres. Dette fungerte ikke. Ei heller fungerte det for meg å sende ut fellesvarsel til alle medlemmer her inne.
Derfor postet jeg flere steder på forumet, samt at det ble lagt ut informasjon på vår facebookside.
Kanskje dere kan sende mail til oss neste gang?

Dere burde skrevet det på facebook klokken 5 i dagtidlig. Snakk om panikk når jeg trodde brukeren min var slettet. Snakk om å ikke ha noe å gjøre under ammingen. Kriiiise
Haha, spørs om Tamara er oppe klokken 5 :p

Dere burde skrevet det på facebook klokken 5 i dagtidlig. Snakk om panikk når jeg trodde brukeren min var slettet. Snakk om å ikke ha noe å gjøre under ammingen. Kriiiise

Klokken 5?? Nja, da har jeg ett bedre forslag: logg deg inn via nettleser og klikk på "alltid innlogget". Da er du automatisk inne ved slike problemer ;)

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp