Teknisk informasjon

• Trådstarter Trådstarter Redaktør Karine
  • Opprettet Opprettet
Kattekvinnen skrev:
Jeg lurer veldig på hvor jeg finner igjen tidligere innlegg som jeg har skrevet..emoticon

Det hadde også vært veldig kjekt med en svarknapp helt nede på siden (under siste innlegg), slik at en slipper å scrolle helt til toppen av siden igjen for å svare emoticon

Per i dag er det ikke en oversikt over dine tidligere innlegg. Vi jobber med å skaffe en slik oversikt-side.
Svar knapp nederst, er notert, og vi har bet om å få den på plass. Ser at den er nyttig(sparer mye scrolling), gjerne med en Send til Mine venner knapp :-)

IT-Sandviks skrev:
Baby_alex skrev:
Hva med søk funksjon i forumet?

Det kommer et helt nytt søk. Det vil gjelde for hele Babyverden, men liste ut svar fra hver enkelt del av Babyveren. Så du får en liste for treff i Forumet, en for treff i Blogg og en for treff i artikler på babyverden. Kommer til å bli veldig bra. Men vi legger ikke ut noe avansert søkefunksjon før vi er helt sikre på at ytelsen og stabiliteten på det nye forumet er helt på plass!

Veldig ofte husker jeg bare brukernavn når jeg tenker på et innlegg. Da søker jeg opp innlegg fra en gitt person. Vil ikke det bli mulig lenger?

Hei.
Litt usikker på akkurat den. Du kan per i dag søke på dette under Medlemmer, men du får i det søket foreløpig ikke om vedkommendes innlegg. Skal sjekke det nærmere!
Om du blir venn med vekommende, så blir det annerledes, da kan du se veggen til vedkommende og de innlegene vedkommende har bidratt med (dersom hun/han ikke skjluer veggen sin fra alle utenom seg selv).

IT-Sandviks skrev:
~Ugla~ skrev:
Jeg bare lurte på om jeg kommer til å bli synlig etterhvert..
Eller om jeg må ordne ny profil?

Virker som om en del av innleggene og svarene jeg skriver blir usynlige..

Hei
Skal få deg synlig :-)
Skal sjekke opp profilen din i morgen, og se om vi finner noe ugler i mose... ;-)

Godt mulig Ugla har rota seg godt ned i mosen ja..
Flott hvis dere finner meg igjen! ;)

alle våre linker på som vi hadde samlet på august 2010's viktigste tråder er borte..? kommer de tilbake? eller har vi mistet alt?

Hvorfor har plutselig en gammel signatur kommet istedet for en ny jeg hadde? Skjedde etter at forumet ble forandra... merkelig..

maric skrev:
alle våre linker på som vi hadde samlet på august 2010's viktigste tråder er borte..? kommer de tilbake? eller har vi mistet alt?

Hei! Skal få sjekket dette opp i morgen!

Mvh
Karine

Administrator 2 skrev:
elva* skrev:
prøver å få tak i administartor 2, siden det er h*n som har vakt... men skjønner ikke hvor jeg skal finne ham/henne...

ville hatt denne tråden blant topptrådene her på juniforumet:

http://www.babyverden.no/Nettsamfunn/Forum/Rom/Innlegg/?topicId=1434512

Kan du hjelpe? eller eventuelt gi beskjed videre til noen som kan fikse dette? :-)

Da skal tråden ligge på topp.

Supert, takk :-)

ser det er spurt om før, men har ikkje fonne svaret..
så eg spør igjen..

vil vi kunne se kem som er pålogga på de forskjellige forummene igjen??

viktig for samholdet.. no føler eg meg bare heilt aleine..

Ikke at det har noen praktisk betydning, men jeg vil gjerne ha tilbake de siste 5000 innleggene mine og...

Når kommer alle innleggene våre tilbake?

Savner fortsatt signatur, tickere og avataren min.. 
Vil det komme tilbake etter hvert, eller må jeg fikse meg nytt?

Er det mulig å få en utboks?
Jeg kunne godt like å har en oversikt over PM'er jeg her sendt.
Samtidig savner jeg å kunne se hvor mange som har stemt på de forskjellige alternativene når man har pol. Nå ser man bare antall stemme på det alternativet som "leder". Før så vi andel og prosent andel på alle alternativene.

Når avgjøres det om dette forumet ikke skal være en test lengre...?
Savner det gamle...

IVFProver84 skrev:
Savner det gamle...

Hei!
Dette forumet er ingen test! Det nye forumet har kommet for å bli, men vi tar mange av innspillene til etterretning og vil kontinuerlig forbedre oss!

mvh
Karine
Sjefredaktør Babyverden

Hei igjen, alle sammen!

Jeg ser at mange av dere sliter med PM, innlegg, ticker osv. som er borte. Vi sjekker ut alt dette, men ber om forståelse for at det tar tid! Vi har mange teknikere på jobb, men har ikke ubegrenset med ressurser, dessverre... Vi prioriterer også de viktigste forbedringene, men mye av dette er også ting som tar tid - så vi ber om litt tålmodighet. Endringer og forbedringer vil komme fremover - kontinuerlig!
Vi jobber - hele tiden - for å få forumet til å bli enda bedre!

Jeg synes det er flott at dere engasjerer dere og viser at dere bryr dere om Babyverden! Bli med i konkurransen vår om å skrive det morsomste, mest tankevekkende, kreative, lærerrike.... etc. innlegget her på forumet. Du kan vinne mange flotte premier!!!

Ha en fin kveld!
Mvh
Karine

IVFProver84 skrev:
Savner det gamle...

Hei
Nei dette er ingen test. Vi kommer IKKE å gå tilbake til det gamle, men har startet opp utvikling av opptil flere av de funksjonene dere etterspør bla. gjeldene synlighet av andre sin aktivitet på forumet.
Det kommer til å bli mange endringer de neste ukene for brukerne, og jeg vil tro dere vil synes det er til det bedre.

Back
Topp