Blir det mulighet til å søke blandt stikkordene, eller ligger dette inne allerede? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Blir abre bedre og bedre må jeg si!!
Likte det ikke i førsten,men forandringer fryder sjeldent:P
Men det hjelper for hver dag nå må jeg si! *tommel opp*
Vil det komme oversikt over hvem som er inne i trådene og inne i de forskjellige forumene?
Man føler seg jo helt alene her inne jo :(
så bra! er mye som er veldig bra her nå:) men lurer på om vi vil kunne se hvem som er pålogget, eller iallefall hvor mange som er pålogget de ulike rommene?LilleLavendel skrev:
har igjen opplevd å lage en tråd hvor etter at 1 bruker har svart, så blir hovedinnlegget blankt!slinsie skrev:
Dette burde snart kunne bli fikset synes jeg? Har jo gått 1 uke siden påsken var over - så folk burde jo kunne ta tak i slike ting, slik at forumet ihvertfall gir INNTRYKK av å fungere.
savner å kunne bruke [img][/img] boksene :( sukk...turteldue skrev:
Savner automatiske hyperlenker når noen poster en link, det er mye enklere å poste link rett i innlegget istedetfor å måtte gå om "kjettingen". Mener oppriktig at det er for mye å forvente at den enkelte bruker sal huske på å velge at lenker skal åpnes i nytt vindu, dette burde være automatisert. Syns dere kan droppe bindestreken i smileyene, eller legge samme ikonet på flere snarveier, eks at både :-) og :) blir samme smilefjeset. Og så vet jeg dere har sagt at det ikke er flere innlegg å føre over, men vi er jo mange brukere som mangler mange tusen innlegg.. Ser dere mer på det?? Ja, og så dette med at det stadig står at vi har en ulest pm. Fryktelig irriterende.Pijah skrev:
Savner signaturene, avatarbildet og pm...Selveste Kråka skrev:
Men det kommer vel etterhvert..
Synes ting begynner å bli mye bedre nå :-)Vildet skrev:
Sliter fortsatt mest med forumet på mobilen. Har en Nokia N8, og har brukt den mye på kveldene for å surfe mens jeg ligger inne med lillefrøken for å få henne til å sovne. Forumet har gjort at jeg har holdt ut mang en kveld isolert på soverommet, med en som må ha mammas hånd i nærheten til hun sover godt.
Har 2 mobil problemer:
1: Det er en reklame som legger seg oppå forumet. Den blir somregle liggende å dekke første svaret, om det ikke er et veldig langt hovedinnlegg, da kommer den der.
2: Når jeg skal skrive svar, så ser jeg ikke lenger hva jeg skriver. Må gå ut av skrivevinduet for å lese. Det blir derfor alt for kronglete å svare via mobilen. Savner å kunne svare når jeg surfer på mobilen også.
Så bra!!Cinnamon* skrev:
Jeg savner avataren min og gleder meg til den kommer tilbake..!