Teknisk informasjon mandag 02.05.

Blir abre bedre og bedre må jeg si!!
Likte det ikke i førsten,men forandringer fryder sjeldent:P

Men det hjelper for hver dag nå må jeg si! *tommel opp*

Vil det komme oversikt over hvem som er inne i trådene og inne i de forskjellige forumene?

Man føler seg jo helt alene her inne jo :(

ifht linker/hyperkoblinger så synes jeg det er bra at man nå kan velge når man legger ut en link, men jeg mener dere bør kunne legge som default at det åpnes i ny tab, ikke som nå at target er samme vindu/tab. Dette har vært enkelt å fikse på alle nettsider jeg har vært borti administrasjon av, så bør ikke være umulig her heller.

I nokre tråder går det ikkje å svare, for knappen "post" under boksen svaret skrives i viser ikkje.
Virker som halve boksen er kutta vekk...
Håper det er noko som kan ordnes, kjedelig med tråder en skulle ha oppdatert, men ikkje klarer...

LilleLavendel skrev:
så bra! er mye som er veldig bra her nå:) men lurer på om vi vil kunne se hvem som er pålogget, eller iallefall hvor mange som er pålogget de ulike rommene?

Vi ser på hvordan vi skal få det til. Det vil hjelpe litt på følelsen av at en tror en er alene inne på forumet :-) Det er du ikke! :-)

slinsie skrev:
har igjen opplevd å lage en tråd hvor etter at 1 bruker har svart, så blir hovedinnlegget blankt!

Dette burde snart kunne bli fikset synes jeg? Har jo gått 1 uke siden påsken var over - så folk burde jo kunne ta tak i slike ting, slik at forumet ihvertfall gir INNTRYKK av å fungere. 

Vi vet hva som gir denne feilen, men fiksen på det er ikke så helt enkel. Det vil bli annonsert når dette er fikset!

turteldue skrev:
savner å kunne bruke [img][/img] boksene :( sukk... 

Hei Turteldue
[img][/img] er mer tungvint enn med den nye måten å gjøre det på :-)
Du kan enten hente bilder inn ved å bruke knappen som ser ut som et fjell med sol over, eller kopiere (ctrl + c ) fra der du måtte se bildet, og lime det direkte inn (ctrl + v) i innlegget ditt.

Pijah skrev:
Savner automatiske hyperlenker når noen poster en link, det er mye enklere å poste link rett i innlegget istedetfor å måtte gå om "kjettingen". Mener oppriktig at det er for mye å forvente at den enkelte bruker sal huske på å velge at lenker skal åpnes i nytt vindu, dette burde være automatisert. Syns dere kan droppe bindestreken i smileyene, eller legge samme ikonet på flere snarveier, eks at både :-) og :) blir samme smilefjeset. Og så vet jeg dere har sagt at det ikke er flere innlegg å føre over, men vi er jo mange brukere som mangler mange tusen innlegg.. Ser dere mer på det?? Ja, og så dette med at det stadig står at vi har en ulest pm. Fryktelig irriterende.

Heisann.
Vi ser på hvordan en direkte limt inn lenke skal oppføre seg som Default. Og der ønsker også vi at brukeren skal bli sendt til et nytt vindu.
Hurtigsmileys er ikke ferdigutviklet, og hvilke snarveier som gir hvilket ikon er ikke bestemt enda. :-) :)!
Vi ser selvsagt på antall innlegg som mangler. Vi vet at det er flere som savner en del av innleggene sine, og vi ser på hvorfor de ikke fulgte med over til sin bruker.

Håper det blir ordnet så jeg kan fjerne bilde av meg i avataren snart, prøver å fjerne men det går ikke:(

Synes ting begynner å bli mye bedre nå :-)

Sliter fortsatt mest med forumet på mobilen. Har en Nokia N8, og har brukt den mye på kveldene for å surfe mens jeg ligger inne med lillefrøken for å få henne til å sovne. Forumet har gjort at jeg har holdt ut mang en kveld isolert på soverommet, med en som må ha mammas hånd i nærheten til hun sover godt.

Har 2 mobil problemer:
1: Det er en reklame som legger seg oppå forumet. Den blir somregle liggende å dekke første svaret, om det ikke er et veldig langt hovedinnlegg, da kommer den der.

2: Når jeg skal skrive svar, så ser jeg ikke lenger hva jeg skriver. Må gå ut av skrivevinduet for å lese. Det blir derfor alt for kronglete å svare via mobilen. Savner å kunne svare når jeg surfer på mobilen også.

Savner den gamle brukeren min jeg:/
Håper jeg kommer inn på den igjen snart;) Ser jo at den fortsatt eksisterer med samme navn som denne.

Huff.. får ikke lagt ut de bildene jeg vil på forumet :-( bare får velge fra en bilde mappe, men ikke de andre jeg har. :-(((

Jeg håper dere får fikset det med at man må poste et svar i trådene for å få se det som er skrevet i tråden og det med at hovedinnlegget er blankt. 
Jeg savner også alle innleggene jeg har skrevet før oppdateringen. 

Jeg syns det er veldig vanskelig å endre signatur når feltet man skal endre i er 1 cm høyt... man ser jo ingenting.

Mangler også mange innlegg fortsatt.

Dette får jeg når jeg skal legge ut bilde, etter at jeg har forminska det:

Feil med tegnkodin
Nettsiden du forsøker å åpne kan ikke vises ettersom den bruker en ugyldig eller ustøttet komprimering.
*   Kontakt eieren av nettstedet og informer om problemet.

savne restn av innleggan mine, hadde over 2400 innlegg og nu har æ bære såvidt over 1800 innlegg

Vildet skrev:
Synes ting begynner å bli mye bedre nå :-)

Sliter fortsatt mest med forumet på mobilen. Har en Nokia N8, og har brukt den mye på kveldene for å surfe mens jeg ligger inne med lillefrøken for å få henne til å sovne. Forumet har gjort at jeg har holdt ut mang en kveld isolert på soverommet, med en som må ha mammas hånd i nærheten til hun sover godt.

Har 2 mobil problemer:
1: Det er en reklame som legger seg oppå forumet. Den blir somregle liggende å dekke første svaret, om det ikke er et veldig langt hovedinnlegg, da kommer den der.

2: Når jeg skal skrive svar, så ser jeg ikke lenger hva jeg skriver. Må gå ut av skrivevinduet for å lese. Det blir derfor alt for kronglete å svare via mobilen. Savner å kunne svare når jeg surfer på mobilen også.

Jeg skulle også gjerne sett en god mobil/lettutgave av forumet. Trenger ikke være kompliserte greier, bare tekstversjon med mulighet for posting hadde vært helt greit. Og kanskje mulighet for å skru av/på bildevisning selv (eller gjøre om alle bilder til f.eks 100*150 px i størrelse?) så man ikke trenger å se en kilometer med søte signaturbilder...

Det viktigste er at den ikke krever java eller flash, ikke bruker masse plass på reklame, og ikke bruker "dullioner" av MB for å laste slik at det blir vanvittige mobilregninger.

Ifht reklame synes jeg det generelt er en uting med annonser som får lov til å kuppe fokuset i nettleseren og følge med på scrolling, det burde da virkelig ingen nettsider tillate annonsene å gjøre. Husk at selv om det er reklamen som er irriterende, så er det nettsiden som huskes og evt unngås. (Eller alle skaffer seg adblocker og slipper reklamen mens nettsiden ikke får noen annonseinntekter etterhvert fordi det likevel ikke er noen som ser reklamen)

Generelt er jeg ganske fornøyd med det nye forumet altså, men det vil jo alltid være mulig å finne noe man kan forbedre. Ellers blir det bare kjedelig;)

Cinnamon* skrev:
Så bra!!
Jeg savner avataren min og gleder meg til den kommer tilbake..!

Jeg også..

Back
Topp