Teknisk informasjon mandag 02.05.

Selveste Kråka skrev:
Savner signaturene, avatarbildet og pm...
Men det kommer vel etterhvert.. emoticon

Heisann
Du laster inn bilde under Mine opplysninger på Min side.
Signatur og ticker har sitte eget "menypunkt" under Mine opplysninger.
Mht manglende PM´er m.m. så lager vi nå et verktøy som gjør at vi kan slå sammen gammel og ny proil der det er skjedd glipper mht. dataoverføringen.

Kattekvinnen skrev:
Blir det mulighet til å søke blandt stikkordene, eller ligger dette inne allerede? emoticon

Om du klikker på stikkordene, så blir du sendt til en webside som lister ut alle trådene der stikkordet er brukt.

Sandradee* skrev:

Vil det komme oversikt over hvem som er inne i trådene og inne i de forskjellige forumene?

JA :-) Men dette vil ta litt mer enn en liten uke å få på plass... desverre.

Knøttemammaen skrev:
ifht linker/hyperkoblinger så synes jeg det er bra at man nå kan velge når man legger ut en link, men jeg mener dere bør kunne legge som default at det åpnes i ny tab, ikke som nå at target er samme vindu/tab. Dette har vært enkelt å fikse på alle nettsider jeg har vært borti administrasjon av, så bør ikke være umulig her heller.

He he he enig, og vi vil endre hva som skal skje ved klikk på lenker som default. En ny tab eller vindu er plannen ja.

maltesers skrev:
Dette får jeg når jeg skal legge ut bilde, etter at jeg har forminska det:

Feil med tegnkodin
Nettsiden du forsøker å åpne kan ikke vises ettersom den bruker en ugyldig eller ustøttet komprimering.
*   Kontakt eieren av nettstedet og informer om problemet.     

Okiii, ja den skal vi se på. Kan jeg få et lite vink om hvilken type bildefil du lager, og navnet på fila og det som kommer etter . ´et  ? Gjerne som en PM :-)

Vildet skrev:
Har 2 mobil problemer:
1: Det er en reklame som legger seg oppå forumet. Den blir somregle liggende å dekke første svaret, om det ikke er et veldig langt hovedinnlegg, da kommer den der.

2: Når jeg skal skrive svar, så ser jeg ikke lenger hva jeg skriver. Må gå ut av skrivevinduet for å lese. Det blir derfor alt for kronglete å svare via mobilen. Savner å kunne svare når jeg surfer på mobilen også.

Hei.
Det med reklame og mogbil skal vi kikke på, det er jo direkte kjedelig...
Punkt 2 tror jeg vil bli bedre når vi endrer til at du skriver nye innlegg i eget popup - vindu.

Tvistur skrev:
Hvor er søkefunksjonen? Jeg savner å kunne søke opp gamle tråder...

Hei
På grunn av ytelsesproblem den første stunden etter lansering, så har vi midlertidig tatt bort søkefunksjonen. Den skal selvsagt på plass igjen, men vi vil først sikre oss at alt annet kjører skikkelig på forumet :-)

Back
Topp