Teknisk informasjon mandag 02.05.

IT-Sandviks

Glad i forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
Hei
Vi lovet dere en oppdatering i dag.
Vi har i dag hatt møte med utviklerteamet for babyverden.no, og gått gjennom alle de feilmeldingene og hjertesukkene dere brukere har rapportert inn til oss i løpet av helgen. TUSEN TAKK!! :-)
Det som er direkte feil som f.eks. manglende bilder, PM´er, signaturer m.m. har prioritet, og vil forsøkes å få løst så fort som mulig. Dvs vi har et håp om at flere av de som har disse manglene skal få dette på plass i løpet av uken!
Vi har også startet utvikling av hurtigsmileys, dvs :-) blir til et emoticon og en dropdown meny for mest brukte smileys. Det kommer det kommer.
Forumet vil bli litt bredere (det har vi allerede nevnt noen ganger), og det vil komme en aktivitetsoversikt for dine innlegg i ulike tråder. Denne oversikten skal en også kunne få på andre deltakere i forumet.
Det er også startet utvikling av fotspor... dvs en skal kunne se hvilke tråder en har besøkt eller ikke.
Verktøymenyen vil bli tydligere i mht. knapper og fargebruk, det samme gjelder for hovedinnlegg og sitater.
Fortsett med å spør oss om feil og mangler. Det er på den måten vi kan bli enda bedre!

Så bra!!
Jeg savner avataren min og gleder meg til den kommer tilbake..!

Godt å høre.

Gleder meg til forumet blir større i bredden igjen, og til at kun tråder som har nye innlegg er uthevet.

så bra! er mye som er veldig bra her nå:) men lurer på om vi vil kunne se hvem som er pålogget, eller iallefall hvor mange som er pålogget de ulike rommene?

Savner også [img][/img]

LilleLavendel skrev:
så bra! er mye som er veldig bra her nå:) men lurer på om vi vil kunne se hvem som er pålogget, eller iallefall hvor mange som er pålogget de ulike rommene?

Dette lurer jeg også på :-) 

Dere er flinke!

:)

Savner automatiske hyperlenker når noen poster en link, det er mye enklere å poste link rett i innlegget istedetfor å måtte gå om "kjettingen". Mener oppriktig at det er for mye å forvente at den enkelte bruker sal huske på å velge at lenker skal åpnes i nytt vindu, dette burde være automatisert. Syns dere kan droppe bindestreken i smileyene, eller legge samme ikonet på flere snarveier, eks at både :-) og :) blir samme smilefjeset. Og så vet jeg dere har sagt at det ikke er flere innlegg å føre over, men vi er jo mange brukere som mangler mange tusen innlegg.. Ser dere mer på det?? Ja, og så dette med at det stadig står at vi har en ulest pm. Fryktelig irriterende.

Pijah skrev:
Savner automatiske hyperlenker når noen poster en link, det er mye enklere å poste link rett i innlegget istedetfor å måtte gå om "kjettingen". Mener oppriktig at det er for mye å forvente at den enkelte bruker sal huske på å velge at lenker skal åpnes i nytt vindu, dette burde være automatisert. Syns dere kan droppe bindestreken i smileyene, eller legge samme ikonet på flere snarveier, eks at både :-) og :) blir samme smilefjeset. Og så vet jeg dere har sagt at det ikke er flere innlegg å føre over, men vi er jo mange brukere som mangler mange tusen innlegg.. Ser dere mer på det?? Ja, og så dette med at det stadig står at vi har en ulest pm. Fryktelig irriterende.

Sign!!!

Begynner å bli ganske så fornøyd jeg. Gleder meg til forumet blir bredere igjen.
Men det er en ting da, hvis trådstarteren oppdaterer første innlegg, hvorfor kan ikke alle se oppdateringen?? Det står at tråden ble oppdatert i går f.eks, men flere ser bare det som ble skrevet aller første gangen. Det synes jeg er litt dumt. Litt tungvindt å måtte skrive ett innlegg midt i tråden, som folk ikke får med seg.

edit: får ikke sett det dere har oppdatert 03.05.11 i første innlegg heller...emoticon

Pijah skrev:

Det med PM'er slet jeg med også, helt til jeg gikk igjennom alle sammen.
Og ganske langt bak lå det en slik "mottaker har lest PM - PM" (hva heter det egentlig, håper du skjønte hva jeg mente :P ) som jeg ikke hadde åpnet. Jeg pleier jo ikke lese de, bare slette de. Kan det være noe slikt da?

Sånn ellers, så er jeg enig med deg =)

Når man blar seg bakover på f.eks. Generelt, går inn på tråder for så å navigere til Generelt igjen, så blir man ført til første side. Man må enten bla i historikken eller åpne tråder på nye sider for å unngå dette. Dette irriterer litt - gamleBV førte deg tilbake til siden du navigerte ut fra. Kan dette fikses her også?

Mangler fremdeles mange innlegg og det er ganske frustrerende når jeg skal inn i tråder jeg har laget, for de er jo borte vekk.

Ser også flere tråder jeg har laget som hovedinnlegget er blankt i. Det har jeg også sett hos flere andre.

har igjen opplevd å lage en tråd hvor etter at 1 bruker har svart, så blir hovedinnlegget blankt!

Dette burde snart kunne bli fikset synes jeg? Har jo gått 1 uke siden påsken var over - så folk burde jo kunne ta tak i slike ting, slik at forumet ihvertfall gir INNTRYKK av å fungere. 

Siden henger seg opp på desember-våremagebilder, får ikke lagt inn bilde eller sett noen av trådene før siden får en feil melding.

Vaktlisten er ikke oppdatert??

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Når man blar seg bakover på f.eks. Generelt, går inn på tråder for så å navigere til Generelt igjen, så blir man ført til første side. Man må enten bla i historikken eller åpne tråder på nye sider for å unngå dette. Dette irriterer litt - gamleBV førte deg tilbake til siden du navigerte ut fra. Kan dette fikses her også?

Savner signaturene, avatarbildet og pm...
Men det kommer vel etterhvert.. emoticon

savner de fire første innlegga i dagboka mi jeg :p i alle fall når jeg starter med side 1.
ellers så har jeg ikke så altfor mye problemer heldigvis :)

Lurer på når avstemningstråden skal funke?
Vi har en fotokonk som vi prøver å få igang, men det går kun ann å laste ned et bilde. Funker dårlig å ha konk med et bilde altså :P

Også savner jeg det å bare kunne kopiere bildeadressa........

Back
Topp